اخبار گوناگون

بلبرینگ skf | لیست قیمت بلبرینگ skf

فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ بزرگ ترین عرضه کننده بلبرینگ در ایران است که انواع بلبرینگ و رولبرینگ را به قیمت عمده به فروش می رساند. این فروشگاه که تمامی برندهای معتبر بلبرینگ را گرد هم آورده، امکانی است برای مقایسه بلبرینگ های مختلف با هم و خرید بهترین گزینه.

از میان مارک های بلبرینگ موجود در بازار ایران، برند skf یکی از مطرح ترین هاست که توانسته نظر کاربران و متخصصان را به خود جلب کند. تیم متخصصان دیجی برینگ با سال ها سابقه در این زمینه مشاورانی دلسوز و آگاه برای شما هستند و به شما کمک می کنند تا مطابق با نیازها و بودجه خود بهترین نوع بلبرینگ skf را بخرید.

نوشته های مشابه

بلربینگ‌ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و دقیقاً به دلیل اهمیتی که دارند ما باید دائما در تلاش باشیم آنها را دقیق‌تر و با دوام‌تر بسازیم. علاوه بر این، بسیار مهم است که برای توسعه فن آوری، بلبرینگ‌هایی تولید کنیم که بتوانند در شرایط سخت‌تر و تخصصی‌تر کار کنند. همان طور که گفتیم، مارک های بسیار هستند که بلبرینگ را تولید می کنند و یکی از شناخته شده ترین آن ها بلبرینگ skf است. skf از تولید کنندگان پیشروی بلبرینگ به شمار می‌رود که بلبرینگ‌هایی با کیفیت‌های بسیار بالایی برای انواع کاربردهای گوناگون تولید می‌کند و در این صنعت از شهرت بی‌نظیری برخودار است. این تولید کننده بلبرینگ بیش از ۱۰۰ سال سابقه تولید بلبرینگ دارد. لازم به ذکر است که بلبرینگ skf طول عمر بالا و عملکرد بسیار مطلوبی را ارائه می‌دهد.

کارکرد بلبرینگ skf

بلبرینگ نوعی چرخ‌ دنده توپی یا چرخشی است که برای جلوگیری از ایجاد اصطکاک و ساییده شدن سطح در حال چرخش هر وسیله‌ای که می‌چرخد مورد استفاده قرار می‌گیرد و انتقال نیرو بین قطعات درگیر را بهبود می‌بخشد. بلبرینگ skf برای مطابقت با سرعت، بار (شعاعی و محری)، آلودگی، دما و یا شرایط ارتعاشی خاص قابل تنظیم است. بلبرینگ skf بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل می‌کند.

بلبرینگ

انواع بلبرینگ skf

بلبرینگ skf بر حسب کاربرد در اشکال زیر تولید می‌شود:

  • بلبرینگ سوزنی skf

نوعی رولبرینگ دارای نگهدارنده‌‌های ساچمه‌‌ای سوزنی و ساچمه است که تنش را در نقاط خاص پخش می‌کند که همین امر طول عمر بلبرینگ  سوزنی skf را افزایش می‌دهد. بلبرینگ skf سوزنی به دو شکل با نواحی جریان روغن و بدون روغن ساخته می‌شود. این نوع بلبرینگ در اجزای خودرو، مخابره کننده‌ها و کمپرسورها استفاده می‌شود.

  • بلبرینگ کف گرد skf

این نوع بلبرینگ که فقط برای بار محوری تولید می‌شود به دو صورت تک ردیف و دو ردیف ساخته می‌شود. ویژگی این نوع بلبرینگ این است که اجزای بلبرینگ skf کف گرد را می‌توان به راحتی دمونتاژ کرد. دقت عملکرد و ظرفیت تحمل بار بالا از ویژگی‌های بلبرینگ skf است.

  • بلبرینگ شیار عمیق skf

این نوع بلبرینگ که در سایزهای مختلف تولید می‌شود در ساخت ساعت و ماشین آلات پزشکی کاربرد دارد. بلبرینگ skf شیار عمیق اصطکاک کمی تولید می‌کند و در دمای بالا کارکرد بسیار مناسبی را از خود نشان می‌دهد. بلبرینگ skf شیار عمیق تک ردیفه دارای دو مدل آب بندی شده و بدون آب بند است که برای محدوده دمایی منفی ۱۵۰ تا مثبت ۳۵۰ درجه سانتی گراد تولید می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایای بلبرینگ skf

  • اصطکاک کم
  • سر و صدا و ارتعاش پایین
  • عمر طولانی و مقاومت بالا
  • اطمینان از افزایش قابلیت عملکرد حتی در شرایط سخت
  • کاهش دما در حین فعالیت
  • اجزای جدا شونده و قابل تعویض با سهولت نصب، پیاده سازی و نگهداری آسان
  • طراحی بهینه
  • ظرفیت بالای تحمل بار شعاعی و محوری
  • سایز و طرح متنوع
  • قیمت مقرون به صرفه

بلبرینگ skf

لیست قیمت بلبرینگ skf

بلبرینگ skf یکی از مقرون به صرفه‌ترین بلبرینگ‌های موجود در بازار است که همین فاکتور باعث جذب طراحان، مصرف کنندگان و فروشندگان به این برند شده است. قیمت بلبرینگ skf تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر شرکت تولید کننده، سال ساخت، قیمت روز ارز، نوع بسته بندی بلبرینگ skf، نحوه ارسال و موارد دیگر می‌شود.

شرکت دانا صنعت آپادانا با بیش از دو دهه سابقه در بازار بلبرینگ ایران و با ایجاد یک فروشگاه آنلاین معتبر با نام تجاری دیجی برینگ سعی بر آن دارد تا محصولات درجه یک موجود در بازار را به دست مصرف کننده برساند. در فروشگاه دیجی برینگ انواع بلبرینگ‌های صنعتی، بلبرینگ‌های کشاورزی و بلبرینگ‌‌های خودرویی در دسترس مصرف کننده قرار گرفته است. برای استعلام از قیمت بلبرینگ skf و نحوه ارسال سفارش و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصان دیجی برینگ می‌توانید وارد سایت فروشگاه شوید و در قسمت گفتگوی آنلاین سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت مستقیم با مشاوران دیجی برینگ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا