اخبار گوناگون

رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین چیست؟

چگونه بازار خرید و فروش رمز ارزها را مورد تحلیل قرار دهم؟ افراد تازه وارد به دنیای رمز ارزها برای جلوگیری از کاهش ضرر و افزایش سود دهی خود نیازمند آموزش‌های خاص هستند. با توجه به اهمیت دو رمز ارز بیت کوین و تتر باید به رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین تسلط کامل داشته باشید. تتر با توجه به ارزشی برابر با دلار کشور آمریکا در بازار معاملات رمز ارزها نقش محلی مطمئن برای حفظ سرمایه کاربران شناخته شده است.

بیت کوین نیز در سال‌های اخیر توانسته بیشترین رشد قیمتی بین رمز ارزها را به خود اختصاص داده و لقب پادشاه رمز ارزها را به خود اختصاص دهد. رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین به شکل قابل ملاحظه‌ای جالب بوده و امکان کمک به افزایش سود دهی شما داشته باشد. طی این مقاله به دنبال معرفی دامیننس تتر و تاثیر آن بر قیمت سایر رمز ارزها خواهیم پرداخت. در صورت علاقه یادگیری رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین تا انتهای این مطلب با صرافی ایرانی کارت همراه باشید.

نوشته های مشابه

 مفهوم دامیننس تتر چیست؟

دامیننس چیست؟ dominance در دنیای ارز دیجیتال به چه معناست؟ دامیننس در واژه به معنی تسلط بوده و به شکل عملیاتی در بازار معاملات رمز ارزها نشان از میزان سرمایه‌گذاری کاربران و تریدرها در یک حوزه خاص ارز دیجیتال خواهد بود. بر اساس تعریف بیان شده؛ دامیننس تتر نشان دهنده حجم لحظه‌ای مقدار وجه دلار آمریکا توسط کاربران بوده و در صورت افزایش یا کاهش سرمایه کل، نمایشگر دامیننس تتر تغییرات را نشان خواهد داد.

با توجه به قیمت ثابت تتر در بازار جهانی و برابر با قیمت یک دلار آمریکا بسیاری از کاربران از خرید تتر برای راه فراری سریع و ایمن جهت جلوگیری از کاهش ضررهای مالی بهره خواهند برد. رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین نیز به همین شکل بوده و در زمان‌های کاهش قیمت بیت کوین، درصد زیادی از تریدرها سرمایه خود را به تتر تبدیل کرده تا از حجم زیان مالی خود بکاهند. از طرفی کاهش تسلط تتر نشان از بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در سایر رمز ارزهای متاورسی خواهد بود.

تاثیر دامیننس تتر در بازار ارزهای دیجیتال

رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین برای دیگر رمز ارزها مثل: اتریوم، سولانا، کاردانو، دوج کوین، ریپل و دیگر ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. با توجه به ثبات قیمت تتر موجب شده تا دامیننس تتر راه حلی سریع، ایمن و مطمئن برای حفظ سرمایه اصلی کاربران باشد. با تبدیل رمز ارزها به تتر شاهد افزایش و رشد دامنه دامیننس تتر خواهید بود. همچنین حالت معکوس آن نیز ممکن بوده و پس از ثبات در قیمت ارزهای دیجیتال شاهد کوچ سرمایه کاربران به رمز ارزهای دیگر در جهت بهره‌برداری مالی خواهید بود.

 رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین

قیمت هر واحد بیت کوین برای دارندگان آن ارزش بسیار زیادی داشته و حتی کوچک‌ترین تغییرات درصدی قیمت آن موجب سود و زیان بالایی برای کاربران دارد. رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین رابطه وارونه داشته و در زمان ثبات قیمت بیت کوین شاهد کاهش دامنه سرمایه‌گذاری رمز ارز تتر خواهید بود. از طرفی با عدم ثبات قیمت بیت کوین درصد زیادی از قیمت‌های ارز دیجیتال ریزشی شده و تریدرها جهت حفظ سرمایه خود، آن را به تتر که همواره قیمت ثابتی دارد، تبدیل خواهند کرد.

بیت کوین لقب پادشاه ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و با افزایش یا کاهش قیمت خود، اعتبار تمام ارزهای دیجیتال را تغییر خواهد داد. تتر نیز با توجه به ارزش ثابت دلاری خود توانسته راه نجاتی برای تثبیت میزان سرمایه کاربران باشد و در زمان بروز شوک منفی به بازار حجم ورود سرمایه به دامیننس تتر افزایش خواهد یافت. رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین کاملا در تضاد بوده و در صورت رشد تسلط یکی از آن‌ها شاهد کاهش دامیننس دیگری خواهید بود.

   تحلیل بیت کوین با استفاده از دامیننس تتر

عوامل زیادی بر تغییرات دامیننس تتر تاثیرگذار بوده ولی اصلی‌ترین عامل تغییرات تسلط تتر بر کل سرمایه موجود در دنیای ارز دیجیتال مربوط به ارزش لحظه‌ای قیمت بیت کوین است. رابطه دامیننس تتر با قیمت بیت کوین نشان دهنده صعودی یا نزولی بودن وضعیت میزان سرمایه‌گذاری کاربران ارز دیجیتال خواهد بود. در صورت افزایش قیمت بیت کوین شاهد بالا رفتن درصد زیادی از ارزهای دیجیتال خواهید بود. چنین تاثیری موجب خارج شدن تریدرها از گارد دفاعی خود شده و سرمایه خود را از دامیننس تتر خارج کرده و در یکی از رمز ارزهای متاورسی سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

تریدرهای ایرانی برای جابجایی میزان سرمایه خود نیازمند محلی مطمئن و معتبر جهت تبدیل رمز ارزها به یکدیگر هستند. وجود تحریم‌های ظالمانه موجب عدم ‌دسترسی مردم کشور ایران به تمام سایت‌ها و صرافی-های بین‌المللی شده است. اما در این بین صرافی ایرانی کارت توانسته با استفاده از خلاقیت مجموعه با دانش خود بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌ها را رفع کرده و در زمینه خرید تتر، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای متاورسی به کاربران ایرانی دنیای رمز ارزها کمک نماید.

از مهم‌ترین مزایا استفاده از خدمات صرافی ایرانی کارت می‌توان به موارد لیست زیر اشاره داشت:

  • مورد تایید نهادهای قضایی، امنیتی و رایانه‌ای کشور
  • ارائه خدمات به شکل مستمر و شبانه‌روزی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارائه مشاوره رایگان
  • عدم دریافت هزینه کارمزد جهت جابجایی رمز ارز از کیف پول مبدا به مقصد
  • بی اثر کردن بسیاری از محدودیت‌های ناشی از تحریم برای هموطنان ایرانی
  • خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در دنیای ارز دیجیتال
  • خرید گیفت کارت
  • تهیه کیف پول سخت افزاری
  • خرید رمز ارزهای مورد نیاز انواع بازی
  • تسهیل پرداخت هزینه‌های آزمون، دانشگاه و سفرهای خارج از کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا