اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

آلت کوین ها یا بیت کوین؟ کدام اوج می گیرد؟

امروز ۱۵مرداد ۱۴۰۱، بیت‌کوین در اواخر روز گذشته دوباره به سطح ۲۲ هزار و ۷۰۰ دلار بازگشت و دوباره در این سطح مورد حمایت بازار قرار گرفت. گفتنی است این شرایط در حالی است که شاخص دامیننس بیت‌کوین همچنان نزولی است. باید دید این شرایط همچنان به نفع آلت‌کوین‌های بازار کریپتو پیش می‌رود یا باید منتظر حرکتی در بیت‌کوین باشیم.

شاخص دامیننس بیت‌کوین

این شاخص که بیانگر سلطه بیت‌کوین بر بازار است. در چند روز روند نزولی را ادامه می‌دهد. همچنان که این شاخص به سطوحی پایین‌تر می‌رود، آلت‌کوین‌ها در مقابل تحرکات صعودی بیت‌کوین، رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند.

نوشته های مشابه

در حال حاضر شاخص دامیننس بیت‌کوین، روی سطح ۴۱٫۱۸ درصد قرار دارد. این پایین‌ترین سطح چند ماه اخیر است. بیت‌کوین نیز در یک بازه بین ۲۲هزار و ۷۰۰دلار و ۲۳هزار و ۵۰۰دلار در حال نوسان است. گاوها تلاش می‌کنند تا در چند روز آینده بیت‌کوین را بالای سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار ببرند. در مقابل خرس‌ها تلاش دارند تا بیت‌کوین را زیر سطح ۲۲ هزار و ۷۰۰ دلار نگه دارند.

روند آلت‌کوین‌ها در بازار کریپتو

در مقابل این نوسانات بیت‌کوین بین سطح حمایت و مقاومت خود؛ همچنین ریزش شاخص دامیننس بیت‌کوین به زیر سطح ۴۲درصد. اکثر آلت‌کوین‌ها روند صعودی را در پیش گرفته‌اند.

برخی آلت‌کوین‌ها در این شرایط بازار رشدهای بالای ۳۰درصد را در همین چند روز اخیر تجربه کردند. گفتنی است تا زمانی که شرایط برای بیت‌کوین و شاخص دامیننس به همین شکل ادامه پیدا کند. وضعیت برای ادامه رشد آلت‌کوین‌ها مساعدتر می‌شود.

در حال حاضر اتریوم با موفقیت سطح مقاومتی ۱هزار و ۷۰۰دلاری خود را پشت سرگذاشته و در حال حاضر بالای سطح ۱هزار و ۷۰۰دلار معامله می‌شود. بایننس‌کوین نیز در چند روز اخیر صعود بسیار زیادی را تجربه کرد و توانست مقاومت ۲۹۰دلاری خود را پشت سر بگذارد. تا لحظه نگارش این گزارش، بایننس‌کوین بالای سطح ۳۰۰دلار قرار دارد.

در سایر آلت‌کوین‌های اصلی بازار نیز شرایط به همین شکل است. کاردانو همچنان بالای سطح ۰٫۵۱دلار قرار دارد و در تلاش برای صعود بیشتر است. سولانا نیز در کانالی صعودی در حال تشکیل سقف و کف‌های بالاتر است؛ در حال حاضر این رمزارز بالای ۴۰ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا