اخبار گوناگون

فروش کود مرغی خوراک دام + کود مرغی یونجه سمنان

یکی از بهترین محصولات برای تغذیه دام خرید کود مرغی  است، به خاطر عناصری مانند نیتروژن، و پتاسیم و… که در آن وجود دارد. از مزیت های دیگری که این نوع کود دارد می توان گفت: از آن جایی که تمام عناصر و مواد مغذی  باهم در کود مرغی جمع شده است، بسیار برای استفاده دامی و غیر دامی مفید است، این کود نه تنها برای دام و خاک مفید است بلکه برای تولید گاز خانگی  و همچنین برای تهیه مواد اولیه نیروگاه های برق نیز استفاده می شود  و نه تنها  در شهر های ایران و در کشاورزی بسیار استفاده می شود، بلکه در کشور های دیگر هم افراد زیادی متقاضی این کود با ارزش هستند.

کود مرغی خوراک دام

نوشته های مشابه

کود مرغی باعث می شود که دام ها کم تر بیمار شده و محصولات لبنی مقوی تری تولید کنند به همین دلیل فروش کود مرغی خوراک دام بسیار بالا رفته است و همچنین کلسیم موجود در شیر و خوراکی های لبنی تولید شده از دام هایی که از کود مرغی تغذیه می کنند، نسبت به دیگر دام ها بیشتر بوده و مصرف آن فواید بیشتری برای بدن انسان دارد و نیز گوشت دام هایی که از کود مرغی تغذیه می کنند دارای پروتئین بیشتر می باشد، زیرا تغذیه ان ها نسبت به دیگر دام ها مناسب تر بوده و زمانی که خود دام قوی و سالم باشد پس محصولات تولید شده از آن هم سالم و مقوی می باشند.

خرید کود مرغی آبیدر مرغی برای دام را می توانید از فروشگاه های معتبر و یا سایت های معتبر انجام دهید، که در صورت تمایل به خرید حضوری، وقت زیادی را باید صرف رفت و آمد کنید، اما در صورتی که تمایل به خرید آنلاین داشته باشید، می توانید به سایت های معتبر ما مراجعه کرده و انواع کود مرغی را با قیمت های مختلف بررسی کرده و پس از انتخاب و پرداخت آنلاین هزینه، خوراک دام خود را در اسرع وقت در محل و درب منزل تحویل بگیرید.

فروش کود مرغی در یزد قومس سمنان

در شروع مطالب بهتر است اینگونه عنوان کنیم که در سالیان اخیر اغلب کشورهای دنیا به دلیل ارزش های غنی سازی بسیار بالای کود مرغی در بین کودهای حیوانی، از این محصولات استفاده بیشتری می کنند؛ زیرا به عنوان یک منبع غنی از مواد غذایی برای کشت شناخته می شود.

کود مرغی سمنان

برخی محصولات پر فروش مانند کود مرغی سمنان به دلیل کاربردهای فراوانی که در بخش های تولید خوراک دام، کشاورزی و بخش های صنعتی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عموما این روزها قسمتی از این کود های مرغی در تغذیه دام و ماهیان به کار گرفته می شود و در کشور های محدودی مانند هندوستان و چین، جهت ساخت بیوگاز برای مصارف خانگی و در کشور انگلستان از این کودها، جهت سوخت نیروگاه های تولید برق مدرن استفاده می شود.

امروزه باغداران زیادی از کود مرغی استفاده می کنند و مصرف این کود در باغات اثرات بسیار مطلوبی دارد، اما حتما باید توجه داشت که این کود، باید به شکل فرآوری شده استفاده گردد.

میزان مواد مغذی موجود در کود حیوانی مرغ وکود دامی، بیشتر به تغذیه و شرایط آن ها بستگی دارد اما در کل مقدار کلسیم، نیتروژن، فسفر موجود در کود مرغی، بیشتر از کود گاوی و گوسفندی است برخی معتقد هستند که مخلوط کود مرغی و گاوی، املاح مورد نیاز خاک را تامین می کند.

آیا کود مرغی برای یونجه خوب است

کود مرغی دارای آمونیاک قوی می باشد و اگر در مقدار بالا برای گیاه مورد نظر ریخته شود ممکن است ریشه محصول شما بسوزد و از بین برود و دیگر این که این نوع را نباید به صورت تاز استفاده کرد بلکه باید حتما کمی کهنه و خشک شده باشد که به محصول آسیب نرساند.

کود مرغی یونجه

سوال بعدی که ممکن است ذهن خیلی از کشاورزان را به خود مشغول کند این است که ایا کود مرغی یونجه وحشی هم خوب است؟ یونجه برای رشد و تغذیه احتیاج به کودی دارد که باید سرشار از پتاسیم، گوگرد، کلسیم و فسفر باشد که خوشبختانه کود مرغی همه این موارد بلکه بیشتر از این ها را هم شامل می باشد و استفاده از آن باعث پر بار شدن بیشتر زمین های زراعی یونجه می شود.

توصیه می شود مقدار مصرف کود مرغی پلیتی برای هر هکتار از یونجه تقریبا یک سال قبل از برداشت محصول با خاک ترکیب شود؛ مقدار مصرف این کود برای هر هکتار حدودا ۲ الی ۳ کیلو می باشد البته دقت داشته باشید که حتما قبل از استفاده با متخصصین کشاورزی مشورت داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا