اخبار گوناگون

بیبی دوج چیست؟ هرآن چیزی که لازم است در خصوص بیبی دوج بدانید!

برای کسی تعجب‌آور نیست که بیبی دوج تا این حد محبوب شده و توانسته این حجم از تبلیغات را برای خود ایجاد ‌کند. این کریپتو در ۱ ژوئن ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و تنها باگذشت دوهفته از آن تاریخ، همگان شاهد افزایش ۱۰۰۰ درصدی قیمت آن بودند. در هفته سوم، ارزش بازار این کوین به ۲۰۰ میلیون دلار رسید و در هفته چهارم، ۱۶۰۰۰۰ دارنده سکه این کریپتو در دنیا وجود داشت.

با مشاهده افزایش سریع سطح این توکن در این حجم بالا، واضح است که خریداران به بیبی دوج کوین علاقه‌مند شده‌اند. اما سؤال این است که آیا این ارز ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟ آیا افراد باید از این جو لحظه‌ای پیروی کنند یا از آن دور شوند؟ آیا می‌توان گفت که این رمزارز برای مدت طولانی پابرجا باقی خواهد ماند؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین یک دارایی رمزنگاری است که توسط جامعه آنلاین دوج کوین ایجاد شد. بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت این توکن قرار دارد، این کریپتو در واقع با نشان‌دادن سرعت تراکنش‌های جدید و بهبود یافته‌اش و همچنین دوست‌داشتنی بودنش در این جهت فعالیت می‌کند که مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تحت‌تأثیر قرار دهد.

نحوه طراحی این ارز دیجیتال

بی بی دوج به‌عنوان یک توکن کاهش‌دهنده تورم، به‌گونه‌ای طراحی شده است که باگذشت زمان کمیاب شود. درحالی‌که برخی از تیم‌های رمزنگاری صرفا سکه‌ها را نابود می‌کنند تا تعداد سکه‌های در گردش خود را محدود کنند، این ارز مجازی به‌گونه‌ای دیگر عمل می‌کند. به‌طوری‌که هر بار که معامله‌ای از طریق آن انجام می‌شود، سکه‌ها را به کیف پول دارندگان خود اضافه می‌کند و برخی از سکه‌ها نیز به‌عنوان بخشی از نقدینگی به صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap اضافه می‌شوند. بر اساس گفته‌های مسئولین شرکت تولیدکننده این کوین، توزیع مجدد سکه‌ها به شرکای خیریه نیز تعلق می‌گیرد. گفتنی است، بیبی دوج مجموعا ۴۲۰ کوادریلیون سکه دارد که ۱۲۵ کوادریلیون آن نابود شده و ۲۹۵ کوادریلیون آن همچنان در حال حاضر در گردش است.

ساختن ثروت، هدف اصلی این کریپتو

بی بی دوج در حال حاضر هیچ استفاده‌ای در دنیای واقعی ندارد. بااین‌حال، پروژه‌ای در دست اجراست که آن را با Shopify، WooCommerce و دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و همچنین سازمان‌های خیریه مانند ASPCA و Human Society ادغام می‌کند. این ادغام باعث افزایش ثروت افرادی می‌شود که این ارز را خریداری می‌کنند.

مزایای کوین Baby Doge نسبت به سایر ارزهای دیجیتال

برخی این استدلال را مطرح کرده‌اند که این توکن همانند Dogecoin است، زیرا در آن کریپتو نیز هیچ سقفی در عرضه سکه وجود ندارد. بااین‌حال، سکه‌ای بدون کاربرد عملی و درپوشش ۴۲۰ کوادریلیون سکه به‌سختی می‌تواند کمیاب در نظر گرفته شود. به‌عنوان‌مثال، بیت‌کوین دارای کمبود واقعی بوده، سقف آن ۲۱ میلیون سکه است که بیش از ۱۸ میلیون آن در حال حاضر در گردش است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها مزیت این کوین نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده، جامعه وفاداری بوده که در اطراف آن شکل‌گرفته است. بدون هیچ ابزاری در دنیای واقعی برای سکه، تمام ارزش آن در جذابیت آن به‌عنوان یک میم کوین نهفته است. البته، قیمت بیبی دوج مشخص بوده و این توکن در حال حاضر فقط با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۱۶۷ دلار معامله می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید بیش از ۶۳۰ میلیون سکه را به‌صورت سوداگرانه خریداری کرده و فقط ۲ دلار ریسک کنید، حداقل خریدی که Coinbase اجازه می‌دهد.

baby doge

چرا این توکن محبوب شد؟

این کریپتو به دلیل حمایت‌های میلیاردر معروف، ایلان ماسک تا این حد پیشرفت کرد. در ژوئیه ۲۰۲۱، مدیرعامل تسلا توییتی را منتشر کرد که مفهوم آن به این توکن اشاره داشت:

ساختن ثروت بیبی دوج، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو، دوو.

در نتیجه این توییت، خریداران دقیقا همان کاری را انجام دادند که در اوایل سال با DogeCoin انجام داده بودند، آنها شروع به خرید کردند. تنها در ۲۴ ساعت، پیامدهای توییت، خود را با افزایش ۲۲۸.۳ درصدی در قیمت بیبی دوج نشان داد.

کوین بیبی دوج چه ارزشی دارد؟

از تاریخ ۲۲ فوریه، یک سکه Baby Doge به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۱۶۷ دلار با حجم معاملات ۱۱,۵۱۹,۱۹۴ دلار و رتبه بازار #۲۸۶۸ است. همانطور که مشخص است، قیمت آن چندان امیدوارکننده نیست زیرا فقط کسری کوچک از یک پنی است. با این حال، سرمایه‌گذاران قصد دارند سکه‌ها را احتکار کنند و اگر زمانی به یک دلار رسید، از آن سود ببرند.

آیا باید سرمایه‌گذاری کرد؟

باتوجه‌به اخبار جدید بیبی دوج، برنامه‌های این ارز دیجیتال شامل فهرست شدن در چندین صرافی معروف، ایجاد کیف پولی برای ردیابی پاداش‌ها و تشکیل بازاری برای NFTها یا توکن‌های غیرقابل‌تعویض است. اخیرا، Coin Market Cap اشاره کرد که Baby Doge می‌تواند به‌عنوان یک ارز تجارت الکترونیکی کاربردی داشته باشد.

چه چیزی را باید به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در نظر بگیرید؟

هر سرمایه‌گذار عاقلی جدی گرفتن این سکه را در دستور کار خود قرار نخواهد داد. همچنین، کاملا قابل‌مشاهده است که توسعه‌دهندگان آن را Baby Doge Coin نامیده‌اند تا از محبوبیت Dogecoin استفاده کنند. شما نمی‌توانید برای انجام سرمایه‌گذاری خود به توییت‌ها و قطارهای تبلیغاتی و همچنین اخبار جدید بیبی دوج وابسته باشید. با درنظرگرفتن این موضوع، بهتر است درباره ریسک‌کردن در این زمینه احتیاط کنید.

کلام آخر

درصورتی‌که در زمینه اطلاعات مطرح‌شده در این مقاله دچار تردید شده‌اید، می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر در این حوزه، از وب‌سایت دنیای ترید کمک بگیرید. این وب‌سایت در سال ۱۳۹۹ به‌منظور ارائه خدمات رسانه‌ای و آموزشی در زمینه مسائل مربوط به ارز دیجیتال آغاز به کار کرد. دنیای ترید همواره تلاش کرده تمامی ابزارها و آموزش‌های مورد نیاز برای افراد مختلف در زمینه رمزارز را به شکلی مطلوب فراهم سازد و به‌این‌ترتیب نام خود را به‌عنوان یک رسانه متخصص در این مبحث مطرح کرده است. همه کارشناسان این وب‌سایت دارای تخصص کامل و مطلوب در زمینه امور ارزهای مجازی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا