فارکس

GBP/USD به سرعت به زیر ۱.۱۰ سقوط می کند اگر BoE با ۵۰ bps ناامید شود – Credit Suisse

را بانک مرکزی انگلیس (BoE) قرار است تصمیم خود را در مورد نرخ بهره روز پنجشنبه اعلام کند. اقتصاددانان در Credit Suisse سناریوهای مختلفی را ارائه می دهند و اینکه پوند انگلیس چگونه می تواند واکنش نشان دهد.

نوشته های مشابه

BoE می‌تواند باز هم دچار مشکل شود و به GBP اجازه دهد به سقوط آزاد خود ادامه دهد

هر چقدر که ما فکر می کنیم BoE باید با افزایش ۷۵ یا حتی ۱۰۰ bps پیاده روی کند، شواهد تا کنون حاکی از خوابیدن بانک مرکزی پشت فرمان است. در این زمینه هدف پایانی سه ماهه سوم پوند/دلار آمریکا در حال حاضر ۱.۱۲۵۰ است (با فرض افزایش ۷۵ واحدی در ثانیه در این هفته)، و تا زمانی که شواهدی مبنی بر رویکرد قوی تر فرماندار بیلی وجود نداشته باشد، برای تغییر آن به سمت یک پوند قوی تر عجله نداریم. کبوترهای MPC.”

“اگر ۵۰ bps چیزی است که اتفاق می افتد، ما مشکوک هستیم که سطح EUR/GBP 0.9000 و GBP/USD زیر ۱.۱۰۰۰ می تواند به سرعت برسد.”

برای افزایش پوند، ما باید ببینیم که BoE بهانه تسهیل مالی گسترده دولت را برای تغییر اساسی موضع تا کنون ملایم خود و حرکت به سمت افزایش ۷۵ تا ۱۰۰ bps، با تایید بازار، استفاده می کند. قیمت گذاری نرخ پایانه در تفسیر آن. در این سناریو، ما تصور می کنیم GBP/USD می تواند دوباره سطح ۱.۱۷۰۰ را آزمایش کند و EUR/GBP می تواند به ۰.۸۵۰۰ برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا