ارزهای دیجیتال

آیا دیدید آفریقا با Web3 چه می کند؟

[ad_1]

اگر زمانی را صرف مطالعه در مورد بلاک چین و وب ۳ کرده اید، می دانید که این صنعت مملو از کلمات بزرگ و مفاهیم نیمه کاره است. اما، مفاهیمی مانند خدمات هویت غیرمتمرکز، یا DIDها، معنای واقعی و سودمندی را برای Web3 به ارمغان می‌آورند. اگر هنوز ذهن خود را در مورد DID پیچیده نکرده اید، به یک هویت مستقل و مستقل اشاره دارد که تبادل اطلاعات قابل اعتماد را امکان پذیر می کند. به عبارت دیگر، مدیریت و مدیریت هویت دیجیتال را به‌جای دست‌های شخص ثالث، مستقیماً در دستان شما قرار می‌دهد.

در Crypto Biz این هفته، ما نگاهی به مشارکت Web3 می اندازیم که برای ارائه راه حل های پرداخت مبتنی بر DID به آفریقا طراحی شده است. همچنین ماپل فاینانس، بانک مرکزی اروپا و نزدک را شرح می دهیم.

پلت فرم پرداخت Fuse ChromePay را برای آوردن خدمات DID به آفریقا یکپارچه می کند

آیا Web3 حتی بدون خدمات هویت غیرمتمرکز یا DID امکان پذیر است؟ بستگی داره از کی بپرسی برای راه حل های پرداخت Web3 Fuse و ChromePay، DID ها نقش اساسی در گسترش دسترسی به اینترنت غیرمتمرکز، به ویژه در مکان هایی مانند آفریقا دارند. این هفته، این شرکت‌ها شراکت جدیدی را برای آوردن مجموعه‌ای از محصولات پرداخت Web3 مبتنی بر DID به قاره آفریقا اعلام کردند. به طور خاص، ChromePay بلاک چین فیوز را ادغام می کند و به کاربران امکان می دهد به پرداخت های سنتی و مبتنی بر بلاک چین مستقیماً در دستگاه های تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند.

Maple Finance استخر وام ۳۰۰ میلیون دلاری را برای شرکت های استخراج بیت کوین راه اندازی کرد

پلتفرم وام دهی کریپتو Maple Finance هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در میان بازار نزولی نشان نمی دهد. این شرکت این هفته اعلام کرد که تا سقف ۳۰۰ میلیون دلار تامین مالی بدهی مطمئن به شرکت های استخراج بیت کوین (BTC) ارائه خواهد کرد. چرا این مهم است؟ خوب، برای شروع، این وام می تواند به استخراج کنندگان کمک کند در یکی از شدیدترین رکودهای بیت کوین سرپا بمانند. این وام توسط دارایی‌های فیزیکی و معنوی متعلق به شرکت‌های معدنی، از جمله دکل‌های استخراج بیت کوین آنها، تضمین می‌شود.

بانک مرکزی اروپا آمازون و ۴ شرکت دیگر را برای نمونه اولیه برنامه دیجیتال یورو انتخاب می کند

بانک مرکزی اروپا یا ECB، برنامه یورو دیجیتال خود را با پنج شرکت تجارت الکترونیک و فین‌تک به رهبری آمازون نمونه‌سازی خواهد کرد. Nexi، EPI، Worldline و CaxaBank فهرست شرکای را که بانک مرکزی اروپا برای توسعه عملکردهای خاص برای نمونه اولیه یورو دیجیتال انتخاب کرده است، تکمیل می کنند. اگرچه بانک مرکزی اروپا در مورد قصد خود برای انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی مبهم بوده است، به نظر می رسد مقام پولی در حال ایجاد زمینه برای اجرای آن است. من طرفدار CBDCها نیستم، پس این را هر چه می خواهید بسازید.

نزدک گزارش می‌دهد که خدمات نگهداری رمزارز را برای موسسات آماده می‌کند

بازار نزولی ممکن است فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران نهادی باشد تا در مورد کریپتو بیاموزند و در نتیجه شروع به سرمایه‌گذاری در کلاس دارایی دیجیتال کنند. (وضوح مقررات نیز کمک خواهد کرد.) این هفته گزارش شد که شرکت خدمات مالی نزدک در حال آماده شدن برای ارائه خدمات نگهداری دارایی های دیجیتال است – اقدامی که می تواند خرید و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران نهادی دلپذیرتر کند. به نظر من، این که بانک‌ها، صندوق‌های تامینی و دفاتر خانوادگی شروع به کار در حوزه ارزهای دیجیتال کنند، فقط مسئله زمان است. در این مرحله نه در نظر گرفتن بیت کوین یک ریسک بزرگ شغلی برای سرمایه گذاران است. در خطر شما، بیت کوین را نادیده بگیرید!

قبل از رفتن: چرا بازار ارزهای دیجیتال پس از ادغام اتریوم کاهش یافت؟

ادغام مورد انتظار اتریوم هفته گذشته با موفقیت به پایان رسید، اما حتی این مورد نیز مانع از سقوط مجدد قیمت ارزهای دیجیتال نشد. در گزارش بازار این هفته، من با مارسل پچمن، بنتون یاون و ری سالموند به بحث در مورد عوامل موثر بر بازار ارزهای دیجیتال نشستم. من همچنین نظرات خود را در مورد اینکه چه زمانی بیت کوین می تواند به انتهای چرخه نهایی خود برسد به اشتراک گذاشتم. در ادامه می توانید بازپخش کامل را تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=UfNrYMGQ3Mw

Crypto Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و رمزارز است که هر پنجشنبه به طور مستقیم به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.