ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران LUNC به توصیه مالیات تجاری ۱.۲ درصدی CZ در Binance واکنش نشان می دهند

[ad_1]

فروپاشی بدنام اکوسیستم Terra که قیمت‌های بازار توکن‌های TerraUSD (UST) و LUNA را پاک کرد، همچنان سرمایه‌گذاران مضطرب را به دردسر می‌اندازد، زیرا بنیانگذار Do Kwon، صرافی‌های ارز دیجیتال و جامعه با هم تلاش می‌کنند بهترین مسیر را برای بازیابی قیمت پایدار شناسایی کنند. .

اخیراً، Changpeng ‘CZ’ Zhao، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Binance، مالیات معاملاتی ثابت ۱.۲ درصدی را برای معاملات LUNC توصیه کرد که می تواند برای کاهش عرضه کل توکن و بهبود عملکرد قیمت آن کاهش یابد. CZ خطاب به جامعه اظهار داشت:

ما یک دکمه Opt-in (در صرافی Binance) را اجرا خواهیم کرد تا افراد بتوانند مالیات ۱.۲% برای معاملات LUNC خود بپردازند.

با این حال، صرافی پس از اجماع ۲۵٪ از سرمایه گذاران LUNC، مالیات را برای معامله گران شرکت کننده آغاز می کند، و مطمئن می شود که پذیرندگان اولیه “تنها معدودی نیستند که ۱.۲٪ اضافی پرداخت می کنند.”

تنها پس از اینکه معامله گران شرکت کننده به ۵۰ درصد از کل حجم معاملات LUNC در بورس رسیدند، مالیات کل معاملات ۱.۲٪ برای همه معاملات LUNC اعمال می شود.

این توصیه جامعه LUNA را از هم جدا کرد زیرا برخی از تصمیم CZ برای اجرای دکمه opt-in حمایت کردند در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان دستکاری بازار از سوی یک نهاد متمرکز تفسیر کردند.

CZ از سوزاندن LUNC حمایت کرد، اما به رای گیری جامعه اعتقاد دارد، و به معامله گران در پلتفرم اجازه می دهد تا پیشنهاد را نهایی کنند، و اضافه کرد: “ما به کاربران خود گوش می دهیم و از آنها محافظت می کنیم.” با این حال، کارآفرین می‌داند که تا زمانی که این تغییر در همه صرافی‌ها و زنجیره‌ای اعمال نشود، معامله‌گران LUNC انتقال دارایی‌ها را به صرافی‌هایی که سوخت ندارند ترجیح می‌دهند.

مربوط: مقامات کره جنوبی از اینترپل می خواهند تا “اعلامیه قرمز” را برای Do Kwon: Report صادر کند

در سوی دیگر این طیف، مقامات کره جنوبی در تلاش هستند تا کوون را به دلیل سقوط Terra ردیابی و دستگیر کنند.

در ۱۴ سپتامبر، دادگاهی در سئول، کره جنوبی، حکم بازداشت کوون و پنج نفر دیگر را به دلیل نقض قانون بازار سرمایه این کشور صادر کرد.