اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

سم بنکمن-فرید هنوز در رویدادها صحبت می کند و جامعه خشمگین است

مدیر عامل سابق FTX گفت که او در کنفرانسی توسط نیویورک تایمز سخنرانی خواهد کرد، همان لباسی که قطعه پاف اخیر را در مورد Bankman-Fried نوشت.
سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، بار دیگر خشم جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرد این بار به این دلیل که حضور برنامه ریزی شده او در کنفرانس آینده شهر نیویورک در ۳۰ نوامبر می باشد.

اعضای خوش صدای کریپتو توییتر این سوال را مطرح کرده اند که چرا مدیرعامل سابق صرافی که اکنون ورشکسته شده است، با توجه به اتفاقات ماه گذشته، به آزادی خود ادامه می دهد.

بانکمن-فرید در یک پست توییتری در ۲۳ نوامبر اعلام کرد که با اندرو سورکین، روزنامه‌نگار نیویورک تایمز در نشست DealBook “چهارشنبه آینده” صحبت خواهد کرد.

این خبر به طور علنی توسط سورکین تأیید شد و گفت: «سوالات مهم زیادی وجود دارد که باید پرسیده شود و به آنها پاسخ داده شود. هیچ چیز خارج از محدوده نیست.»

 

بسیاری از مردم می پرسند که آیا من همچنان با SBF_FTX در اجلاس @nytimes @dealbook در ۳۰ نوامبر مصاحبه خواهم کرد یا نه…

پاسخ بله است.

سوالات مهم زیادی وجود دارد که باید پرسیده شود و به آنها پاسخ داده شود.

هیچ چیز خارج از محدوده نیست.

منتظر آن هستیم… https://t.co/lShAqXLKGS

— اندرو راس سورکین (@andrewrsorkin) 23 نوامبر ۲۰۲۲

 

 

در پی فروپاشی FTX، برخی از جامعه به این فکر کرده بودند که آیا بانکمن-فرید به تعهدات خود در کنفرانس، از جمله در نشست DealBook Summit احترام می گذارد یا خیر.

یکی از سخنگویان نیویورک تایمز به کوین تلگراف تایید کرد که بانکمن-فرید چندین ماه پیش – خیلی قبل از سقوط FTX – به نشست DealBook دعوت شده بود و او احتمالاً از باهاما در این مصاحبه شرکت می کرد و اظهار داشت:

«ما از آقای بنکمن-فرید برای مصاحبه در اجلاس چند ماه پیش دعوت کردیم. در این زمان، ما انتظار داریم که آقای بانکمن-فرید از باهاما در مصاحبه شرکت کند.
طبق گزارش Gawker به تاریخ ۱۱ نوامبر، Bankman-Fried قبلاً در صفحه بلندگو با عنوان “C.E.O, FTX” ذکر شده بود. با این حال، صفحه سخنران اکنون نشان می دهد که عنوان او از آن زمان به “بنیانگذار، FTX” به روز شده است – که منعکس کننده استعفای او از این نقش از زمان تشکیل پرونده ورشکستگی FTX است.»

 

Sam Bankman-Fried در بالای صفحه سخنرانان اجلاس DealBook فهرست شده است.

توییتر کریپتو پاسخ می دهد

برخی از اعضای جامعه کریپتو این خبر را خوب نگرفته‌اند، با اظهاراتی مبنی بر اینکه Bankman-Fried به جای صحبت آزادانه در کنفرانس‌ها باید در بازداشت باشد.
جان دیتون، دادستان ایالات متحده و بنیانگذار Crypto Law به ۲۲۹۳۰۰ دنبال کننده خود در توییتر اشاره کرد که اگر مجری قانون ایالات متحده بانکمن-فرید – که در حال حاضر در باهاما ساکن است – را به جرم کلاهبرداری و سرقت دستگیر و متهم نکند، اگر او هفته آینده وارد ایالات متحده شود، سپس سیستم قضایی “به خطر افتاده است.”

 

بگذارید این را روشن کنم اگر SBF قبلاً به کلاهبرداری، کلاهبرداری، سرقت، و احتمالاً پولشویی متهم نشده باشد و در عوض بتواند روایت مزخرف خود را منتشر کند، سیستم قضایی ما به خطر افتاده است. @ewarren تو ادعا میکنی برای پسر کوچولو هستی، کجایی https://t.co/cdmOa7U0an

— جان ای دیتون (@JohnEDeaton1) 23 نوامبر ۲۰۲۲

شخصیت رسانه ای بریتانیایی و حامی بیت کوین، لایه هایلپرن، به ۳۲۸۲۰۰ دنبال کننده توییتر خود گفت که «مزارکننده است» که بانکمن-فرید روی صحنه سخنرانی می کند و در عوض در بازداشت نگه داشته نمی شود.

این واقعیت که او قرار است روی صحنه در یک کنفرانس لعنتی صحبت کند به جای اینکه در بازداشت در مورد کلاهبرداری و سرقت تحقیق شود، باور نکردنی است.
او یکی از عوامل تشکیلات است. آن نفرت انگیز است. https://t.co/x3gCZvLQXI

— Layah Heilpern (@LayahHeilpern) 23 نوامبر ۲۰۲۲

 

رایان آدامز، موسس شرکت سرمایه گذاری Mythos Capital و Bankless، در مقایسه دستگیری و بازداشت سه ماهه الکسی پرتسف – توسعه دهنده اصلی پشت تورنادو کش که اکنون تحت تحریم ایالات متحده قرار گرفته است – با رفتار غیرقابل درک Bankman-Fried، همه چیز را یک قدم جلوتر برد. که هنوز باید بررسی شود.

 

در همین حال، الکسی پرتسف به دلیل نوشتن کدهای حریم خصوصی منبع باز بدون هیچ اتهامی در زندان به سر می برد… pic.twitter.com/CWRfAknFx8
— RYAN SΞAN ADAMS – rsa.eth (@RyanSAdams) 23 نوامبر ۲۰۲۲

در همین حال، رئیس باشگاه رئال بدفورد و پیتر مک کورمک، طرفدار بیت کوین، به شوخی گفت که Bankman-Fried “جایزه نوبل با این نرخ” دریافت خواهد کرد.
SBF با این نرخ جایزه نوبل دریافت خواهد کرد
— Peter McCormack‍☠️ (@PeterMcCormack) 24 نوامبر ۲۰۲۲

 

نیویورک تایمز اخیراً توسط جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل نوشتن یک «قطعه پفکی در SBF» مورد انتقاد قرار گرفت، که به نظر می‌رسید فقط کلاهبرداری و جنایات ادعایی بانکمن-فرید را مورد انتقاد قرار می‌داد و در عوض بر روی خواب کافی او تمرکز داشت.
در مورد مکان فعلی Bankman-Fried، Crypto Crib در اواخر ۲۳ نوامبر تصاویری را برای ۶۶۹۰۰ دنبال کننده توییتر خود منتشر کرد که به نظر می رسد Bankman-Fried با مادرش و چندین نفر دیگر در پنت هاوس خود در باهاما غذا می خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا