اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مینی‌سریال FTX با پوشش «وحشیانه‌ترین کلاهبرداری‌هایی که تا به حال انجام شده است» پخش می‌شود.

گزارش شده است که روسها گفته اند که FTX “یکی از وقیحانه ترین کلاهبرداری هایی است که تا به حال انجام شده است” در استدلال خود برای ایجاد نمایش.
مجموعه‌ای محدود هشت قسمتی که به کشف و رسوایی‌های صرافی غرق‌شده FTX و رهبری آن می‌پردازد، قرار است به زودی تولید خود را آغاز کند.

این سریال توسط شرکت فناوری آمازون خریداری شده است و احتمالاً در سرویس پخش ویدیوی پرایم آمازون پخش خواهد شد.

طبق گزارشی در ۲۳ نوامبر از مجله سرگرمی Variety، گفته می شود که این گزارش بر اساس “گزارش های خودی” از روزنامه نگاران پوشش دهنده FTX و موسس آن سام بنکمن-فرید است.

برادران جو و آنتونی روسو که به خاطر کارگردانی Avengers: Endgame و چندین فیلم دیگر متعلق به مارول شهرت دارند، این ایده را به آمازون فروخته اند و قرار است این مینی سریال را کارگردانی کنند.

جزییات در مورد اینکه سریال به چه سمت و سویی خواهد رفت، منابعی که از آن استخراج خواهد شد، و بر روی چه دوره زمانی و افرادی تمرکز خواهد کرد، پراکنده است، در حالی که همه آن‌ها فعلاً مخفی نگه داشته می‌شوند.

برادران روسوس در دلیل خود برای دنبال کردن سریالی در مورد داستان FTX به Variety گفتند که آنچه در این صرافی اتفاق افتاد «یکی از گستاخانه‌ترین کلاهبرداری‌هایی است که تا به حال انجام شده است» و در مورد Bankman-Fried اظهار نظر کردند:

“در مرکز همه اینها یک شخصیت بسیار مرموز با انگیزه های پیچیده و بالقوه خطرناک قرار دارد. ما می خواهیم بفهمیم چرا.»

آمازون قرار است تولید سریال را از مارس ۲۰۲۳ آغاز کند، و در حالی که شخصیت‌ها و بازیگرانی که نقش آن‌ها را بازی می‌کنند ناشناخته هستند، گزارش شده است که Russos در حال مذاکره با بازیگران قبلی مارول هستند که با آنها برای ایفای نقش‌های اصلی کار کرده‌اند.

ایده ساخت فیلم‌های الهام‌گرفته از FTX شبیه به The Big Short و The Wolf of Wall Street قبلاً بیش از یک هفته پیش در توییتر مورد شوخی قرار گرفته بود، و برخی از اعضای جامعه در حال حاضر ابتکار عمل برای انتخاب بازیگر نقش سام بنکمن-فرید را در دست گرفته‌اند. مدیر عامل Alameda Caroline Ellison، مدیر عامل Binance Changpeng Zhao و سایر بازیکنان مرتبط، مانند Terra’s Do Kwon.

یکی از کاربران توییتر ایده FTX THE MOVIE را در ۱۲ نوامبر مطرح کرد و فیلم Wolf of Wall Street’s Jonah Hill را برای ایفای نقش Bankman-Fried انتخاب کرد، در حالی که کمدین Jimmy O. Yang می توانست نقش Changpeng Zhao را بازی کند.

#FTX THE MOVIE @SBF_FTX @cz_binance pic.twitter.com/DWorL6G7An

— EvilEyes (@SolanaEyes) 11 نوامبر ۲۰۲۲

کاربر دیگری یک پوستر تبلیغاتی با برداشت خود از عنوان فیلم ایجاد کرد: گرگ نوع دوستی مؤثر، جعل گرگ وال استریت و تمسخر موضع فلسفی بانکمن-فرید که می‌خواهد به دیگران کمک کند.

pic.twitter.com/o76cejBB4y

— پایتخت هانال (@chillhanachill) 13 نوامبر ۲۰۲۲

به نظر می‌رسد هالیوود مشتاق است تا حقوق داستان‌هایی را با محوریت سقوط برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان بگیرد.

مایکل لوئیس، نویسنده و روزنامه‌نگار مالی، که با کتابش به نام The Big Short درباره بحران مالی سال ۲۰۰۸ شناخته می‌شود، پس از گذراندن شش ماه با Bankman-Fried در ماه‌های منتهی به انفجار FTX، به دنبال فروش حقوق کتاب در یک داستان FTX است.

طبق گزارش‌ها، اپل، بازیکن بزرگ فناوری، پیشتاز از نظر حقوقی است که رقبای آمازون و نتفلیکس را شکست می‌دهد و قصد دارد فیلمی برای سرویس پخش ویدیوی خود Apple TV Plus بسازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا