اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

USDC کاهش می یابد زیرا Circle تأیید می کند که ۳.۳ میلیارد دلار در بانک Silicon Valley گیر کرده است

در زمان نگارش این مقاله، USDC بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را با قیمت ۰.۸۷۷۴ دلار از دست داده بود، و یکی از مدیران Circle پیامدهای گسترده تری را برای تجارت، بانکداری و کارآفرینان بدون برنامه نجات فدرال پیش بینی می کند.

تقریبا بلافاصله بعد از USD Coin ناشر Circle فاش کرد که نمی تواند ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر ۴۰ میلیارد دلاری خود را از بانک USDC کاهش می یابد زیرا Circle تأیید می کند که ۳.۳ میلیارد دلار در بانک Silicon Valley(SVB) برداشت کند، فروش حاصل از آن باعث شد که قیمت استیبل کوین به زیر ۱ دلار کاهش یابد.

در ۹ مارس، Circle یک انتقال سیمی را برای حذف وجوه خود از SVB آغاز کرد زیرا بانک بیمه شده شرکت بیمه سپرده فدرال در شرف تعطیلی بود .

با این حال، دو روز بعد، در ۱۱ مارس، Circle تأیید کرد که انتقالات بانکی به طور کامل پردازش نشده است، با ۳.۳ میلیارد دلار ذخایر USDC هنوز در SVB است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت USDC بلافاصله پس از افشا کاهش یافت، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

USDC از دلار آمریکا جدا می شود

 

در زمان نگارش این مقاله، USDC بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود زیرا در ۰.۸۷۷۴ دلار معامله می شد.

به گفته دانته دیسپارت، افسر ارشد استراتژی و رئیس سیاست جهانی Circle، SVB برای اقتصاد ایالات متحده حیاتی است و هشدار داد که «شکست آن – بدون برنامه نجات فدرال – پیامدهای گسترده‌تری برای تجارت، بانکداری و کارآفرینان خواهد داشت.»

 

معیار تغییر قیمت USDC

Disparte در ادامه افزود:

“مانند Silvergate، تیم های ما با سرعت برای محدود کردن هرگونه قرار گرفتن در معرض بانک ها کار کرده اند. این شامل درخواست انتقال سیمی است که قبل از دریافت FDIC SVB انجام شده است. ۳.۳ میلیارد دلار در معرض نقدینگی باقی مانده است – اما ما از دستورالعمل های نظارتی ایالتی و فدرال پیروی می کنیم.”

داده های زنجیره ای بیشتر نشان می دهد که Circle مبلغ ۱.۴ میلیارد دلار USDC را در ۸ ساعت بازخرید کرده است.

برای کاهش قرار گرفتن در معرض خطر، شرکت‌های ارز دیجیتال، از جمله Coinbase و Jump Trading، به ترتیب حدود ۸۵۰ میلیون دلار و ۱۳۸ میلیون دلار USDC را بازخرید کردند.

 در ۲۳ فوریه، صادرکننده USDC Circle اعلام کرد که قصد دارد تعداد کارکنان خود را ۲۵٪ افزایش دهد – برخلاف روند اخراج مداومی که اتفاق می افتد.

در طول جدول زمانی، جرمی فاکس-جین، مدیر مالی Circle، قصد خود را برای عرضه عمومی، در انتظار بهبود شرایط بازار، به اشتراک گذاشته بود.

او افزود که صنعت کریپتو به فاصله بیشتری از انفجار Terra و FTX برای سرمایه گذاران عمومی نیاز دارد تا آینده کسب و کارهای دارای دارایی های دیجیتال را دوباره ارزیابی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا