اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

اولین فروشگاه‌های NFT دردنیای واقعی در حال ایجاد یک روند طبیعی هستند

خرید NFT با افتتاح فروشگاه های فیزیکی در مرکز تجاری بین المللی در دبی، به یک تجربه واقعی تبدیل می شود.

فروشگاه ftNFT Fastex که در دبی، مرکز تجارت و ارزهای دیجیتال منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا واقع شده است، به اولین فروشگاه فیزیکی NFT در جهان تبدیل شد که تعامل یکپارچه بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

در مدت کوتاهی، به دلیل مفهوم منحصر به فرد، کارکنان خوش برخورد و خدمات استثنایی به مشتریان، تحسین گسترده ای را به دست آورد.

در پاشنه راه اندازی موفقیت آمیز اولین فروشگاه فیدیجیتال، فستکس از افتتاح یک فروشگاه فیزیکی ftNFT دیگر در دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان خبر داد.

فضای دنج فروشگاه ftNFT که به عنوان یک فروشگاه فیزیکی منحصر به فرد طراحی شده است، خرید NFT را به یک تجربه اجتماعی در دنیای واقعی برای مشتریان تبدیل می کند.

بازدیدکنندگان از فروشگاه می‌توانند از یک تور با راهنما در سراسر کتابخانه وسیع NFT‌های موجود در بازار ftNFT لذت ببرند، یکی را برای خود انتخاب کنند و اثر هنری دیجیتال مورد علاقه خود را به خانه ببرند.

فعالیت‌های درون فروشگاهی مانند کابین دی‌جی، «غرفه آواتار» با اسکنر سه بعدی، و آویزهای فیزیکی همراه مجموعه‌های دیجیتال NFT، همگی تجربه خرید را به تعامل مستقیم با دنیای دیجیتال ارتقا می‌دهند.

فروشگاه ftNFT همچنین به هنرمندان کمک می کند تا NFT های خود را به راحتی به بازار ftNFT اضافه کنند.

برای هر کسی که می‌خواهد اولین NFT خود را به دنیا ارائه دهد، اسکنر ۳D NFT در فروشگاه راهی سریع برای ایجاد یک همتای دیجیتالی از هر ظاهر فیزیکی ارائه می‌کند.

فستکس در مارس ، مراسم افتتاحیه فروشگاه ftNFT خود را در دبی مال برنامه ریزی می کند، جایی که بازدیدکنندگان می توانند بیایند و کاتالوگ غنی NFT را از نزدیک کشف کنند.

جدا از راه‌اندازی اولین فروشگاه‌های NFT در دنیای واقعی، Fastex یک اکوسیستم کامل Web3 را با طیف وسیعی از خدمات، از جمله تبادل دارایی دیجیتال، دروازه پرداخت، سهامداری و امور مالی غیرمتمرکز ارائه می‌کند.

تجربه Phydigital قرار است به استاندارد رایج تبدیل شود

از آنجایی که پایه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در دنیای دیجیتال گذاشته شده است، خرید یا فروش NFT همیشه یک عمل آنلاین است.

با این حال، خرید آنلاین فاقد برخی از جنبه‌های کلیدی تجربه کلی خرید یا فروش است که مورد علاقه مشتریان است.

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد که مردم همچنان ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های فیزیکی خرید کنند و در صورت نیاز به اطلاعات عمیق در مورد یک کالای خاص، به یک متخصص در محل نزدیک نیاز دارند.

یکی دیگر از دلایل ماهیت اجتماعی NFT این است که NFT ها به عنوان نمادهای وضعیت برای صاحبان خود عمل می کنند: طبق یک مطالعه اخیر، ۷۴٪ از پاسخ دهندگان NFT ها را برای موقعیتی که اعطا می کنند خریداری می کنند.

ftNFT، اولین فروشگاه های خرده فروشی NFT که در دبی افتتاح شد، این شکاف را پر می کند و جنبه اجتماعی لازم را مستقیماً برای مشتری به ارمغان می آورد.

دبی با چنین مکان‌های منحصربه‌فردی که سالانه پذیرای ده‌ها میلیون پیاده‌روی است، این پتانسیل را دارد که به گام بعدی تکامل NFT تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا