اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

طبق حکم قاضی نیویورک، معامله بایننس وویجر بدون سهام پیش می رود

به گفته قاضی مایکل وایلز، هر گونه طولانی شدن این معامله به منافع مشتریان سابق وویجر که منتظر بازگشت وجوه خود هستند، آسیب می رساند.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک دلایل دولت ایالات متحده برای توقف خرید شرکت کارگزاری ورشکسته Voyager Digital توسط Binance.US را رد کرد.

تصمیم برای رد پیشنهاد دولت در ۱۵ مارس گرفته شد . در آن، وایلز تایید قبلی خود را از طرح ورشکستگی فصل ۱۱ Voyager Digital، که پیشنهاد فروش میلیاردها دلار دارایی به Binance.US را در تلاش برای بازیابی نقدینگی برای بازپرداخت مشتریان دارد، تایید می کند. .

بنابراین، دادگاه درخواست تجدیدنظر دولت برای توقف حکم تایید – تاخیر اضافی دو هفته ای در اجرای طرح ورشکستگی را رد کرد.

درخواست تجدیدنظر که در ۱۴ مارس ارائه شد، طرح ورشکستگی را به “ایمن سازی تقلب، سرقت یا اجتناب مالیاتی” متهم کرد. همچنین خواستار حذف این ماده شده است و مقامات ایالات متحده را از تعقیب قانونی هر کسی که در فروش است منع می کند .

قاضی وایلز این اتهامات را اغراق آمیز و نادرست تلقی کرد و حکم به ادامه طرح ورشکستگی داد. با این حال، او مدت اقامت فعلی را تأیید کرد که در ۲۰ مارس به پایان می رسد.

موافقت دادگاه برای خرید وویجر توسط Binance.US در ۷ مارس صادر شد . قاضی وایلز به پلتفرم معاملاتی اجازه داد فروش Binance.US را ببندد و توکن‌های بازپرداخت را برای مشتریان تحت تأثیر Voyager صادر کند.

او یک سری از استدلال‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر اینکه توزیع مجدد وجوه از Voyager به Binance.US قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض می‌کند را رد کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که ۹۷ درصد از ۶۱۳۰۰ دارنده حساب Voyager از طرح تجدید ساختار حمایت کردند..

بر اساس آخرین تخمین‌ها، انتظار می‌رود این طرح منجر به بازیابی حدود ۷۳ درصد از ارزش وجوه طلبکاران وویجر شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا