اخبار گوناگون

چرا از سیستم رزرو هتل فلای تودی استفاده می کنیم؟

از مهمترین عواملی که بر کیفیت سفر و لذتی که از گردش و تفریح در مقصد مورد نظرمان می‌بریم، انتخاب مرجع مناسب برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما است. اگر مرجعی را انتخاب کنید که قیمت‌گذاری منصفانه‌ای دارد و کارشناسان آن نیز در صورت بروز مشکل به یاری مسافران می‌شتابند، با دغدغه و چالش خاصی مواجه نخواهید شد. یکی از بهترین و معتبرترین مراجعی که کاربران زیادی از انتخاب آن رضایت داشته‌اند، مجموعه فلای تودی است. در این مطلب، قرار است درباره مزایای رزرو هتل از سایت فلای تودی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای رزرو هتل در فلای تودی چیست؟

اینکه چرا مسافران فلای تودی را برای رزرو آنلاین هتل انتخاب می‌کنند، دلایل زیادی دارد. اگر شما هم قصد دارید در سفر پیش رو هتل خود را در از این مرجع معتبر رزرو کنید، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

رزرو هتل به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته

در گذشته برای رزرو هتل یا خرید بلیط، مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌ها بودیم. در این حالت، بخش زیادی از وقت ما در ترافیک و انجام روندهای خسته‌کننده رزرو هتل به صورت حضوری تلف می‌شد و نمی‌توانستیم با خیال راحت تمامی گزینه‌های موجود را بررسی کنیم. با وب‌سایت فلای تودی، در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید هتل موردنظر خود را در هر کجای ایران و جهان رزرو کنید. در واقع این امکان را دارید که پس از بررسی گزینه‌های موجود، رزرو بهترین هتل را متناسب با نیاز خود انجام دهید.

تنوع انتخاب هتل

در فلای تودی، می‌توانید از بین بیش از ۱.۵ میلیون هتل و اقامتگاه به رزرو هتل بپردازید. همچنین، می‌توانید تمامی گزینه‌های موجود در مقصد داخلی و خارجی مورد نظرتان را از نظر امکانات، خدمات، قیمت و… مورد بررسی قرار دهید و سپس بهترین گزینه را با توجه به شرایط و اولویت‌هایتان برای رزرو انتخاب کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته فلای تودی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما است. از این رو، در هر ساعتی از شبانه‌روز که در رابطه با رزرو هتل داخلی و خارجی به مشکلی بربخورید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و پس از شرح مسئله، راهنمایی‌هایی لازم را از آنان دریافت کنید.

رزرو هتل برای هر مسافری با هر بودجه ای

امکان رزرو متنوع ترین هتل ها، هاستل، اقامتگاه های بومگردی و… در فلای تودی متناسب با هر بودجه ای وجود دارد. در واقع می‌توانید ارزانترین هتل های داخلی و خارجی را در این مرجع معتبر رزرو کنید. بنابراین، اگر بودجه محدودی در اختیار دارید و مایل هستید که در زمان سفر هزینه کمتری را برای رزرو اقامتگاه و هتل بپردازید، فلای تودی بهترین گزینه است.

امتیازدهی هتل بر اساس نظر کاربران

در زمان رزرو، می‌توانید امتیازهایی را که سایر مسافران به تجربه کلی اقامت خود در یک هتل داده‌اند، مشاهده کرده و براساس آن برای رزرو تصمیم‌گیری کنید. این مسئله درباره تمامی ۱.۵ میلیون هتلی که امکان رزرو آن‌ها از سایت فلای تودی وجود دارد، صدق می‌کند.

امکان مشاهده اطلاعات ضروری درباره هتل

بعد از انتخاب هتل مورد نظر و مراجعه به صفحه رزرو، می‌توانید تمامی اطلاعات لازم محل اقامت موردنظر خود از خدمات رفاهی گرفته تا عکس، آدرس، فاصله تا مراکز دیدنی و مهم شهر و… را مشاهده کنید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید بفهمید که آیا هتل انتخابی انتظارات شما را برآورده می‌کند و می‌توانید گزینه مناسبی برای رزرو باشد یا خیر.

 

راهنمای رزرو هتل در فلای تودی

هر زمان که تصمیم به مسافرت گرفتید، به‌راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانید هتل موردنظر خود را در سایت فلای تودی رزرو کنید. ابتدا باید به بخش هتل داخلی یا خارجی در صفحه اصلی سایت فلای تودی بروید و شهر مورد نظرتان برای سفر را در بخش مقصد وارد کنید. در این مرحله اگر هتل خاصی مد نظرتان هست، می‌توانید آن را در بخش مربوطه وارد کنید. در غیر این صورت سراغ گزینه‌های پیشنهادی فلای تودی بروید. سپس، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و تعداد مسافران را وارد کرده و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید.

در صورتی که نام هتلی را مشخص نکرده باشید، فهرستی از تمام هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی شما به نمیاش درمی‌آید. قیمت هتل ها در این فهرست از ارزانترین به گرانترین دسته بندی شده است. بعد از انتخاب هتل مورد نظر، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید اطلاعات ضروری هتل را همراه با اتاق‌های آن مشاهده کنید. بعد از انجام بررسی‌های لازم و انتخاب اتاق مناسب، روی گزینه رزرو کلیک کنید.

در ادامه، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید مشخصات دقیق مسافران و خریدار را وارد کنید. سپس، به مرحله پرداخت هدایت خواهید شد. بعد از انجام روند پرداخت و تسویه حساب، اتاق انتخابی در هتل مورد نظر به نام شما ثبت و رزرو شده و بلافاصله واچر هتل را دریافت خواهید کرد. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل، پاسخگوی شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا