اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Sushi  پس از احضاریه سرآشپز SEC، جرد گری و خود DAO، صندوق دفاع قانونی ایجاد می کند

DAO گفت که در مورد “تحقیقات قانونی در حال انجام” اظهار نظر نخواهد کرد، اما صندوق دفاعی موجود ۱۰۰,۰۰۰ دلار ظاهرا کافی نیست.

Sushi DAO در ۲۱ مارس در پاسخ به احضاریه اخیرا رئیس Sushi جرد گری و خود سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ایجاد یک صندوق دفاع قانونی را پیشنهاد کرد.

در پیشنهاد DAO جزئیاتی در مورد احضاریه SEC ارائه نشده است. این بیانیه اعلام کرد که با SEC همکاری می کند و “ما قصد نداریم به طور علنی در مورد تحقیقات در حال انجام یا سایر موارد قانونی اظهار نظر کنیم.” یکی از اعضای انجمن نظر داد:

چ”گونه «Sushi » احضار [sic] می شود؟ انسانی که من دارم، اما Sushi یک DAO است. […] چگونه می خواهند DAO را بدست آورند؟ با تحت فشار قرار دادن ما برای دنبال کردن جرد [گری]؟ من هیچ نامه ای در ایمیلم دریافت نکردم و من DAO هستم، درست مثل بقیه اعضا.”

Sushi DAO مستقر در ژاپن، صرافی غیرمتمرکز SushiSwap را با استفاده از SUSHI اداره می کند.

Sushi نشانه DAO پس از از دست دادن ۳۰ میلیون دلار مشوق های ارائه دهندگان نقدینگی در سال ۲۰۲۲، طراحی مجدد توکنومیک Sushi را در پایان سال گذشته پیشنهاد داد.

Sushi یک نهاد حقوقی “برای کاهش مسئولیت” ایجاد کرد و سپس آن نهاد و فردی مرتبط با آن احضار شدند.

PSA: اگر نهادی وجود دارد، یک DAO نیست.

پیشنهاد جدید پیشنهاد می‌کند ۳ میلیون دلار به صندوق اختصاص داده شود و در صورت نیاز یک میلیون دلار افزایش یابد.

فروش Sushi پانزده درصد از صندوق را پرداخت می کند. اشاره کرد که Maker DAO صندوق مشابهی را در دسامبر پیشنهاد کرده است .

Sushi برای اولین بار در مارس ۲۰۲۲ یک صندوق دفاع قانونی با بودجه بین ۸۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار ایجاد کرد .

طبق گزارش‌ها ، Sushi اولین DAO است که SEC تحت ریاست گری جنسلر هدف قرار داده است، اگرچه این آژانس در ماه‌های اخیر به طور گسترده‌ای به عنوان سرکوب صنعت کریپتو دیده می‌شود.

به ویژه بر روی شرط بندی و حضانت متمرکز شده است . در فوریه، SEC صرافی متمرکز Kraken را مجبور کرد تا خدمات سهامداری خود را برای مشتریان آمریکایی متوقف کند. کراکن ۳۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا