اخبار گوناگون

قیمت بلفاروپلاستی ، هزینه لیفت ابرو، هزینه بوکال فت

بلفاروپلاستی

هرچقدر سن بالا میرود زیبای هم به مرور، آسیب میبیند و چهره پیر به نظر می­آید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی صدها مدل عمل زیبایی به وجود آمده که باعث میشوند چهره را جوان و شاداب کنند. یکی از این عمل­ها، بلفاروپلاستی است.

بلفاروپلاستی چیست؟ بلفاروپلاستی عمل زیبایی پلک است که باعث میشود چین و چروک، گودی، سیاهی و پف زیر چشم از بین برود و چهره ما را جوان کند.

نوشته های مشابه

عمل بلفاروپلاستی چگونه صورت میگیرد؟ این عمل به صورت بیهوشی موضعی یا همان عمل سرپایی انجام میگیرد، که طی آن پلک برش داده می­شود و چربی های اضافی آن برداشته می­شود و به نواحی که پلک گود است تزریق می­شود. در نهایت چین و چروک از بین رفته و جوانسازی پوست صورت میگیرد.

از مزایای درمانی بلفاروپلاستی میتوان به افزایش سطح دید اشاره کرد. زمانی که سن بالا میرود پلک بالایی حالت افتاده پیدا میکند و باعث میشود دید ما دچار اختلال شود. با عمل جراحی بلفاروپلاستی این عارضه برطرف میشود و میتوان سطح دید را به روز اول بازگرداند.

دوره نقاهت بلفاروپلاستی؟ چون این عمل به صورت بی­حسی موضعی انجام میشود نیاز به استراحت در بیمارستان یا کلینیک ندارد و بعد از عمل ترخیص میشوید که با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بعد از دو هفته میتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید. توجه داشته باشید از انجام کارهای سنگین مانند رانندگی که نیاز به دید کافی دارند تا یه مدت پرهیز کنید.

نکات ایکنی قبل از عمل: از خوردن الکل به مدت دو هفته قبل از عمل پرهیز کنید، داروهایی که رقیق کننده خون هستند را نخورید، اگر عمل زیبایی دیگری انجام داده­اید آن را با پزشک در میان بگذارید.

قیمت بلفاروپلاستی

عواملی چون دستمزد پزشک مورد نظر، هزینه کلینیک، هزینه دارو و از همه مهمتر میزان چروکی و یا پف پلک شما در تعیین قیمت  بلفاروپلاستی تاثیرگذارند. بررسی این موارد می­تواند قیمت نهایی بلفاروپلاستی را تعیین کند.

در حالت کلی عمل بلفاروپلاستی برای هر پلک بین ۶ تا ۸ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

نکته: اگر به دنبال عمل زیبایی بلفارو یا هر عمل دیگری هستید همیشه سعی کنید اول تحقیق کنید که بهترین پزشک را برای عمل خود انتخاب کنید چون زیبایی چیزی نیست که روی آن بخواهی ریسک کنید.

لیفت ابرو

لیفت ابرو مانند بلفارو مربوط به پوست میشود و اگر پوست صاف و شادابی داشته باشیم قطعا زیبایی در چهره ما نمایان میگردد.

لیفت ابرو چیست؟ لیفت ابرو عمل زیبایی است که علاوه بر اصلاح ابرو؛ چین و چروک پیشانی و خط اخم(خط مابین ابروها) را نیز هدف قرار میدهد. به این صورت که پوست را در ناحیه­ای که مو سر روییده برش میزنند و پوست را به اندازه­ای که چروک از بین برود میکشند؛ سپس مقدار اضافی را برش داده و بخیه میزنند.

چون قسمت شکاف زده در داخل مو سر میباشد پس جای هیچ گونه بخیه و زخمی روی روی صورت باقی نمیگذارد و این یکی از بهترین مزیت­های عمل لیفت ابرو میباشد.

 در کنار لیفت ابرو میتوان لیفت شقیقه هم انجام داد. به ناحیه پشت چشم یعنی بین ابرو و گوش شقیقه میگویند. این قسمت از صورت هم در بعضی افراد دچار تو رفتگی و چروک میشود و هنگام لیفت ابرو، می­توان لیفت شقیقه هم انجام داد با این تفاوت که لیفت شقیقه هم به صورت جراحی میتوان انجام داد و هم به صورت تزریق ژل و بوتاکس و چندین روش دیگر.

هزینه لیفت ابرو

هزینه لیفت ابرو هم مانند بلفارو به عواملی چون تخصص و تبحر پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و از همه مهمتر میزان چین و چروک پیشانی و خط اخم بستگی دارد. برآورد اینها قیمت لیفت ابرو را برای زیباجو تعیین میکند و قبل از بررسی نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت.

به صورت تقریبی می­توان گفت لیفت ابرو بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان هزینه میبرد.

بوکال فت

چربی بوکال در صورت همه افراد وجود دارد و اندازه آن در هر فردی متفاوت است که بستگس به چاقی و لاغری صورت دارد.

بوکال فت چیست؟ بوکال فت یک عمل زیبایی است که بر روی لپ و گونه انجام میشود که باعث میشود چاقی صورت گرفته شود و زاویه صورت به حالت V دربیاید و کشیده شود.

توجه داشته باشید که عمل بوکال فت در صورتی باید انجام دهید که با استفاده از ورزش کردن و رژیم غذایی نتیجه­ای از لاغر شدن صورت نگرفته باشید. چون در حالت کلی هرچیزی که به صورت طبیعی انجام بگیرد خیلی بهتر است و هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت.

در صورتی بوکال فت عوارض به دنبال خواهد داشت که شما در انتخاب متخصص زیبایی دچار اشتباه شده باشید و پزشک مورد نظر کارش را به خوبی انجام نداده باشد

بوکال فت چگونه انجام میگیرد؟ برای شروع این عمل، ابتدا تحت تاثیر بی­حسی موضعی قرار میگیرید؛ سپس ناحیه داخلی لپ را به اندازه دو الی سه سانتی متر شکاف میزنند و با فشار دست که از بیرون وارد میکند چربی بوکال از ناحیه شکاف زده بیرون می­آید، بعد از خارج کردن چربی بوکال، قسمت شکاف زده را توسط نخ جذبی بخیه میزنند و عمل جراحی به پایان می­رسد.

 از بهترین مزایای بوکال فت میتوان به جای زخم و بخیه نماندن آن روی صورت است.

هزینه بوکال فت

قیمت هر عمل زیبایی بدون بررسی نمیتواند مشخص شود، بوکال فت نیز یکی از همین عمل­های زیبایی است که نیاز به بررسی دارد. ولی مهمترین چیزی که میتواند قیمت بوکال فت را تغییر دهد میزان چاقی و لاغری صورت شما است. طبیعی است که هرچقدر صورت لاغر باشد هزینه بوکال فت نیز کمتر میشود.

عمل چربی دهانی یا همان بوکال فت از ۴ میلیون شروع میشود و تا ۱۰ میلیون نیز میتواند هزینه ببرد.

کلینیک GMK (گل) به جرات میتوان گفت بهترین و تخصصی­ترین کلینیک زیبایی در تهران و در ایران میباشد که با استفاده از از دستگاه­های روز دنیا و فوق تخصصین باتجربه و کاربلد یک تیم بسیار قوی در حوزه خدمات زیبایی دارد.

این کلینیک هر نوع عمل زیبای اعم از، عمل­های جراحی، خدمات زیبایی پوست، کاشت مو و تمام خدمات زیبایی دندان به مشتریان و زیباجویان عزیز ارائه میدهد.

پس با مراجعه به این کلینیک میتوانید با خیال آسوده کارهای زیبایی مد نظر خود را انجام دهید و از چهره خود لذت ببرید.

کلینیک GMK برای زیباجویان و مشتریان عزیز یک جشنواره پاییزی در نظر گرفته است که با مراجعه به آن میتوانید تا ۴ میلیون تخفیف، عمل زیبایی خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا