اخبار کسب و کارها

چگونه می‌توان اکانت پرمیوم تلگرام را خریداری کرد؟

اشتراک پولی تلگرام یا همان تلگرام پرمیوم به طور قابل توجهی عملکرد اصلی برنامه را گسترش داده و به شما امکان‌‌ می‌دهد کارایی آن را هنگام استفاده افزایش دهید. برخی از عملکردها با هدف بهبود بهینه سازی و راحتی استفاده از برنامه هستند، در حالی که برخی دیگر صرفا جنبه ظاهری دارند که برای بسیاری از کاربران این ویژگی نیز مهم است. در این گزارش به طور مفصل در مورد عملکرد اشتراک و تمام راه‌‌‌های اتصال و پرداخت هزینه تلگرام Premium در IOS، Android و PC صحبت خواهیم کرد.

راحتی خرید تلگرام پرمیوم

Telegram Premium یک برنامه جداگانه نیست، نام عمومی یک اشتراک پولی است. فقط کافیست به نسخه فعلی آپدیت کنید یا تلگرام را از فروشگاه دستگاه خود دانلود کرده و سپس برای باز کردن همه ویژگی‌‌‌ها، مبلغی را پرداخت کنید. بلافاصله پس از یک اشتراک ماهانه اکانت پرمیوم تلگرام ، قابلیت توسعه یافته نسخه پریمیوم باز‌‌ می‌شود که شامل قابلیت‌‌‌های زیر است:

  • ویدیوها و فایل‌های GIF را سریع‌تر بارگیری کنید.
  • دانلود فایل‌‌‌های حجیم بدون کاهش سرعت.
  • تشخیص پیام‌‌‌های صوتی
  • آرشیو خودکار تمام پیامک‌‌‌های جدید.
  • محدودیت را افزایش دهید، که به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های تا ۴ گیگابایت را آپلود کنید، در حالی که سایر کاربران فقط ۲ گیگابایت در دسترس دارند.
  • غیرفعال کردن تبلیغات در کانال‌‌‌های تلگرام
  • امکان درج توضیحات مفصل در پروفایل کاربری
  • افزایش تعداد پیام‌‌‌های پین شده – ۱۰، و همچنین ایجاد ۲۰ پوشه، که در آن‌‌ می‌توانید تا ۴۰۰ چت و کانال اضافه کنید (در نسخه معمولی، ۲ برابر کمتر).
  • ذخیره تا ۱۰۰۰ اشتراک کانال.
  • برچسب‌‌‌ها و واکنش‌‌‌های منحصر به فرد.
  • آواتارهای ویدیویی همیشه روشن.
  • نماد جدید برنامه

تلگرام عادی و تلگرام پرمیوم

تلگرام عادی و تلگرام پرمیوم

تلگرام مدت زیادی است که وجود داشته و در آن دوره، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری به سرعت رشد کرده و به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان فوری در سراسر جهان تبدیل شد. طبق گفته تلگرام، در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و برنامه آن در سال ۲۰۲۲ به یکی از ۵ برنامه برتر دانلود شده در سراسر جهان تبدیل شد.

به گفته تلگرام، تعداد زیادی از کاربران آن دائماً درخواست ارائه ویژگی‌های پرمنابع را داشته‌اند، از این رو تصمیم به معرفی Telegram Premium، یک طرح جدید را راه‌اندازی کند که به کاربران علاقه‌مند امکان می‌دهد در ازای پرداخت هزینه، از ویژگی‌های اضافی برخوردار شوند.

مدت زمان های فعال برای اکانت پرمیوم تلگرام

مدت زمان های فعال برای اکانت پرمیوم تلگرام

مدت زمان ارائه شده برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام ، اشتراک یک ماهه الی یک ساله است و در حال حاضر‌‌ نمی‌توانید بیشتر از آن خریداری کنید. در عوض، در پایان هر دوره،‌‌ می‌توانید اشتراک جدیدی را خریداری نمایید. این راه اندازی اشتراک پولی تعجب‌آور نیست. در دسامبر ۲۰۲۰، تلگرام قبلاً تمرکز خود را بر درآمدزایی از طریق مدل اشتراک اعلام کرده بود. هدف این است که بتواند هزینه‌‌‌های مرتبط با رشد کاربر یعنی هزینه‌‌‌های سرور و ترافیک را برآورده کند.

اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار؟

تلگرام Premium ماهانه ۴.۹۹ دلار هزینه دارد. واضح است که مدل اشتراک به طور فزاینده‌ای توسط کاربران رسانه‌‌‌های اجتماعی پذیرفته‌‌ می‌شود. اینستاگرام نیز برای پاداش دادن به سازندگان محتوا (در حال آزمایش در ایالات متحده) به این سیستم اشتراک روی آورده است. همچنین افرادی که اشتراک پرمیوم ندارند نیز‌‌ می‌توانند از مزایای Telegram Premium بهره‌مند شوند؛ به عنوان مثال، آنها‌‌ می‌توانند اسناد و رسانه‌‌‌ها و استیکرهای بزرگتر ارسال شده توسط کاربران Premium را مشاهده کنند و…

چرا اکانت تلگرام پرمیوم بخریم؟

آنها برای کانال‌‌‌های تازه ایجاد شده بسیار موثر هستند، چراکه قابلیت‌های چشمگیری به شما ارائه خواهد داد تا با کاربران خود در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که خرید اکانت پرمیوم با خردی اکانت معمولی تفاوت دارد؛ در بازار اکانت تلگرام معمولی، معامله گران‌‌ می‌توانند اکانت تلگرام خود را بفروشند یا سایر اکانت‌‌‌های تلگرام را خریداری کنند.

این حساب‌‌‌ها ممکن است شامل تعداد زیادی عضو، کانال‌‌‌های محبوب یا گروه‌‌‌های فعال باشد. در حالی که برخی از افراد ممکن است به دنبال خرید اکانت‌‌‌های تلگرام با تعداد ممبر زیاد باشند تا راحت‌تر به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند، در مقابل، برخی دیگر ممکن است علاقه مند به خرید تلگرام پرمیوم برای تعامل سریع و موثر با مخاطبان خود باشند.

سخن پایانی

در حال حاضر خرید اکانت پرمیوم تلگرام روشی بسیار محبوب برای افزایش فعالیت و رشد در شبکه‌‌‌های اجتماعی است. این روش به کاربران اجازه‌‌ می‌دهد تا اکانت‌‌‌های محبوب با تعداد فالوور بالا را به صورت آنلاین خریداری کنند. علاوه بر این، داشتن اکانت‌‌‌های محبوب به کاربران این امکان را‌‌ می‌دهد که به راحتی محتوای خود را با مخاطبان زیادی از دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند و بنابراین تأثیر بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا