اخبار کسب و کارها

تایید حساب پی پال با مستر کارت

یکی از سرویس‌های فعال در حوزه ارائه خدمات مالی، پی پال است. به صورت کلی پی پال جز بزرگ‌ترین شبکه‌های مالی در سراسر جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق آن اقدام به انجام تراکنش‌های مالی کنند. در صورتی که قصد دارید تا از سرویس پی پال استفاده کنید، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، وریفای کردن حساب پی پال است. در واقع برای استفاده کامل از این سیستم باید حتماً مراحل وریفای را انجام دهید. وریفای کردن حساب پی پال به این معنا است که هویت شما توسط پی پال تایید شده و سپس می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می‌توان اقدام به تایید حساب پی پال کرد و از مزایا وریفای کردن اکانت پی پال بهره مند شوید.

تایید حساب پی پال چیست؟

اگر بخواهیم شما را با مفهوم وریفای و تایید حساب پی پال آشنا کنیم باید گفت که در صورتی که حساب پی پال شما از طرف این شرکت مورد تایید قرار نگیرد، نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا برای وریفای کردن حساب پی پال، از یک کارت اعتباری یا دبیت کارت استفاده کرده و با خرید مسترکارت یا ویزا کارت و اتصال آن به حساب پی پال خود، آن را وریفای کنید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پی پال از انواع کارت‌های اعتباری و دبیت کارت پشتیبانی می‌کند. به صورت کلی نیاز است تا برای استفاده کامل از پی پال، اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی کرده و از این کارت‌ها به منظور تایید حساب پی پال خود استفاده کنید.

نحوه اتصال مستر کارت برای وریفای پی پال

اگر پس از خرید مستر کارت استاندارد، قصد دارید تا آن را به اکانت پی پال متصل کرده و از این سرویس استفاده کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • از برنامه‌های تغییر دهنده IP یا VPS برای عوض کردن آی پی دستگاه خود اقدام کنید.
  • پس از تغییر اکانت، وارد وب سایت پی پال شوید.
  • در صورتی که اکانت ندارید، یک حساب پی پال ایجاد کنید.
  • اگر اکانت دارید، اطلاعات حساب خود را وارد کرده و به اکانت پی پال تان Login کنید.
  • پس از ورود به اکانت خود، به قسمت داشبورد صفحه پی پال خود بروید.
  • از بین گزینه‌های مختلف، روی Link a card کلیک کنید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می‌شود، باید مشخصات ویزا کارت خود را وارد کرده و روی گزینه Link Card کلیک کنید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات، به شماره مستر کارت خود، یک رمز یک بار مصرف ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد، مشخصات کارت شما تایید شده و اکانت شما وریفای می‌شود.

پس از طی کردن این مراحل، اکانت پی پال و مستر کارت شما به هم متصل شده و دیگر می‌توانید با استفاده از پی پال تراکنش‌های مالی مورد نظر خود را به شکل سریع‌تری انجام داده و از این طریق به راحتی پول جا به جا کنید.

مزایا استفاده از مستر کارت برای وریفای پی پال

افرادی که قصد دارند تا از سرویس پی پال استفاده کنند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که چرا باید اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به صورت کلی در صورتی که اکانت پی پال خود را وریفای نکنید، تنها می‌توانید به برخی از قابلیت‌های اولیه سرویس پی پال مثل ارسال و دریافت پول به صورت محدود دسترسی پیدا کنید.

در واقع برای استفاده کامل از حساب پی پال، نیاز است تا حتماً اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی کرده و با استفاده از این کارت‌ها اکانت پی پال خود را وریفای کنید. حساب وریفای شده، مزایای زیر را دارد:

  • امنیت بیشتر: حساب وریفای شده، از امنیت بیشتری برخوردار است و احتمال هک شدن آن کمتر است.
  • انتقال مستقیم وجه: پس از وریفای کردن حساب، وجه دریافتی به صورت مستقیم به حساب بانکی شما منتقل می‌شود.
  • از بین بردن محدودیت‌ها: با وریفای کردن اکانت پی پال، محدودیت‌های ارسال و دریافت پول در حساب وریفای شده کمتر شده و می‌توانید مبالغ بالا نیز با پی پال خود جا به جا کنید.

این مزایا باعث شده تا افرادی که علاقه مند هستند تا به شکل کامل و بدون محدودیت از سرویس پی پال استفاده کنند، می‌توانند با خرید مستر کارت کلاسیک و پلاتینیوم به این هدف دست پیدا کنند. به صورت کلی با استفاده از اکانت وریفای شده پی پال، قادر خواهید بود تا در بسیاری از وب سایت‌های خارجی تراکنش‌های مالی خود را انجام داده و همچنین بدون محدودیت اقدام به دریافت و ارسال وجه کنید.

نحوه خرید مستر کارت برای تایید حساب پی پال

در صورتی که قصد خرید مسترکارت را داریدو  با استفاده از این کارت، اکانت پی پال خود را وریفای کنید، باید به این نکته توجه کنید که به واسطه تحریم‌های مالی که علیه ایرانیان وجود دارد، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم برای خرید مستر کارت کلاسیک یا ویزا کارت اقدام کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا از طریق مجموعه‌های فعال در این حوزه برای خرید مستر کارت اقدام کنید. یکی از مجموعه‌های فعال در این حوزه، وب سایت تهرانیکس است. شما می‌توانید از طریق وب سایت تهرانیکس، برای خرید مستر کارت فیزیکی یا مجازی اقدام کرده و از این کارت‌ها برای تایید اکانت پی پال خود اقدام کنید.

جمع بندی

در این مطلب شما را با مراحل تایید حساب پی پال با مستر کارت آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با مستر کارت، به راحتی این مراحل را طی کرده و از این طریق به صورت کامل از حساب پی پال استفاده کنید. همان طوری که مشاهده کردید، شما می‌توانید با خرید مستر کارت فیزیکی از طریق وب سایت تهرانیکس به راحتی اکانت پی پال خود را وریفای کنید. همچنین در صورت هرگونه ابهام یا سوال پشتیبانان متخصص تهرانیکس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا