ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

FTX قصد دارد Digital Custody را به قیمت ۵۰۰ هزار دلار بفروشد

تیم حقوقی FTX تصریح کرد که از آنجایی که FTX US راه اندازی مجدد نشده است، Digital Custody ارزش کمی برای دارایی دارد و از این رو فروش می رود.

املاک بدهکاران FTX، به رهبری مدیر عامل، جان ری سوم، با تامین مالی توسط مدیر عامل و فروشنده اصلی DC، ترنس کالور، درخواست فروش Digital Custody به CoinList را به مبلغ قابل توجه ۵۰۰۰۰۰ دلار داده است.

FTX در ابتدا Digital Custody را به قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.

طبق پرونده حقوقی FTX، این DC برای ارائه خدمات نگهداری برای FTX US و LedgerX خریداری شد. با این حال، DC به طور کامل در اکوسیستم FTX ادغام نشده بود تا اینکه مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید در نوامبر ۲۰۲۲، سه ماه پس از تصاحب DC، اعلام ورشکستگی کرد.

FTX این شرکت را در دو تراکنش ۵ میلیون دلاری در دسامبر ۲۰۲۱ و اوت ۲۰۲۲ خریداری کرد.

تیم حقوقی FTX همچنین تصریح کرد که از آنجایی که FTX US راه اندازی مجدد نشده است، Digital Custody ارزش کمی برای دارایی دارد. در این بیانیه آمده است:

«با توجه به فروش LedgerX توسط بدهکاران و بعید است که بدهکاران FTX US را بفروشند یا دوباره راه اندازی کنند، DCI دیگر برای تجارت بدهکاران مفید نیست.»

با این حال، DC همچنان دارای مجوز نگهداری از بخش بانکداری داکوتای جنوبی است. پس از ارزیابی سه پیشنهاد، از جمله یکی از کالور، بدهکاران پیشنهاد بهتر، قابلیت تکمیل سریع فروش و یک رابطه سودمند با کالور را انتخاب کردند، که اعتقاد بر این است که تایید نظارتی را به سرعت تسهیل می‌کند.

تیم حقوقی FTX اشاره کرد که کمیته موقت مشتریان غیر آمریکایی FTX.com این معامله را تایید کردند.

با این حال، به عنوان بخشی از توافق، FTX می تواند تا سه روز قبل از بسته شدن به دنبال یک پیشنهاد برتر برای DC باشد. اگر خریدار نتواند معامله را تکمیل کند، هزینه فسخ معکوس ۵۰۰۰۰ دلار اعمال می شود.

صرافی منحل شده ارزهای دیجیتال FTX تصریح کرده است که برنامه های بازسازی آن شامل راه اندازی مجدد شرکت نیست ، بلکه بر بازپرداخت کامل مشتریان تمرکز دارد.

در جلسه دادگاه ۳۱ ژانویه، اندی دیتدریک، وکیل FTX تاکید کرد که با وجود تلاش های گسترده، هیچ برنامه ای برای راه اندازی مجدد FTX وجود ندارد.

پیش از این، تعداد زیادی از کاربران FTX از یک قاضی ورشکستگی در ایالات متحده خواستند تا از ارزیابی سپرده‌های ارزهای رمزنگاری شده توسط صرافی در حال سقوط با استفاده از قیمت‌های سال ۲۰۲۲ جلوگیری کند .

آنها ادعا کردند که این رویکرد مانع از سود بردن آنها از افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا