اخبار گوناگون

آخرین فرصت برای اخذ پاسپورت دومینیکا با ۱۰۰ هزار دلار

دولت دومینیکا با گشودن درهای سرمایه‌گذاری و تحرک بین‌المللی، آخرین فرصت را برای دریافت شهروندی از طریق برنامه پاسپورت خود با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به مردم ارائه می‌دهد. با اخذ پاسپورت و شهروندی دومینیکا شما امکان سفر به ۱۴۰ کشور دنیا را دارید.

از آنجایی که آستانه سرمایه گذاری برای برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری (CBIP) قرار است از ۲۵ ژوئن ۲ برابر شود از متقاضیان خواسته می‌شود که برای اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا تحت نرخ های فعلی، سریعا اقدام کنند. این تغییر مهم، ناشی از یک یادداشت تفاهم (MoU) بین چهار کشور کارائیب – آنتیگوا و باربودا، گرانادا، دومینیکا و سنت کیتس و نویس – با هدف تقویت شهروندی از طریق برنامه های سرمایه گذاری (CBIPs) است.

افزایش هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا از ابتدای ژوئن

در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۳، سنت کیتس و نویس میزبان میزگرد ایالات متحده و کارائیب در مورد شهروندی از طریق برنامه‌های سرمایه گذاری CBIP بود. مقامات ایالات متحده با نمایندگان پنج کشور کارائیب از جمله سنت لوسیا ملاقات کردند. آنها بر روی شش اصل اساسی برای همکاری و اشتراک اطلاعات توافق کردند. تفاهم‌نامه‌ی فعلی، این تلاش‌ها را گسترش می دهد و بر شفافیت و استاندارد سازی تاکید می‌کند. همچنین هدف آن ایجاد یک نهاد نظارتی منطقه‌ای است. این تفاهم نامه اقدامات کلیدی برای تقویت CBIP های OECS را شرح می دهد. جنبه‌ی کلیدی تفاهم‌نامه، افزایش حداقل سرمایه‌گذاری به ۲۰۰۰۰۰ دلار آمریکا تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ است. هدف این تفاهم‌نامه، ریشه کن کردن زیر قیمت‌ فروختن پاسپورت، توسط دولت‌ها و تضمین حداقل کمک مالی به دولت است. در حال حاضر حداقل سرمایه گذاری از ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا شروع می شود که به زودی براساس این تفاهم‌نامه افزایش خواهد یافت.

پاسپورت دومینیکا با تخفیفات ویژه عرضه می‌شود

اخذ پاسپورت دومینیکا با گروه حقوقی بیات

گروه حقوقی بیات در تسهیل شهروندی دومینیکا از طریق برنامه های سرمایه‌گذاری مانند طرح شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری (CBI) تخصص دارد. افراد می‌توانند با انجام یک میزان مشخصی سرمایه گذاری، به طور معمول از طریق کمک به صندوق دولتی یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تایید شده، روند اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا را طی کنند. گروه حقوقی بیات پشتیبانی جامعی از فرد متقاضی ارائه می‌دهند و او را آماده‌ی ارسال درخواست می‌کنند.

با کمک گروه حقوقی بیات، متقاضیان برای اطمینان از انطباق با الزامات قانونی، توسط دولت دومینیکا مورد بررسی قرار می‌گیرند. پس از تایید درخواست اولیه، متقاضیان گواهی تابعیت دریافت می‌کنند که به آنها امکان می دهد برایپاسپورت دومینیکا درخواست دهند. گروه حقوقی بیات پشتیبانی مستمری از جمله کمک به درخواست و تمدید گذرنامه، تضمین روند انجام درخواست موفق و کارآمد برای اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا ارائه می دهد.

گروه حقوقی بیات تنها نماینده رسمی دولت دومینیکا

سؤالات متداول

چرا قیمت اخذ پاسپورت دومینیکا قرار  است افزایش یابد؟

افزایش حداقل سرمایه گذاری برای برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری (CBIP) از ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ۲۰۰,۰۰۰ دلار بخشی از یادداشت تفاهم امضا شده توسط چهار کشور OECS – آنتیگوا و باربودا، گرانادا، دومینیکا و سنت کیتس و نویس است.

افزایش حداقل سرمایه گذاری طبق تفاهم نامه چه میزان است؟

حداقل سرمایه گذاری تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به ۲۰۰۰۰۰ دلار آمریکا افزایش می‌یابد.

برای اقدام به اخذ ویزا با حداقل میزان سرمایه گذاری چه باید کرد؟

برای اخذ ویزا با حداقل میزان سرمایه گذاری در کشور دومینیکا با کارشناسان گروه حقوقی بیات مشورت کنید. تیم بیات شما را راهنمایی می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن پاسپورت دومینیکا را با کمترین هزینه دریافت کنید.

چرا این کشورها برای افزایش حداقل سرمایه‌گذاری، تفاهم‌نامه امضا کردند؟

هدف این کشور ها، ریشه کن کردن قیمت های پایین برای اخذ پاسپورت و اخذ پاسپورت دومینیکا با تضمین حداقل کمک‌های مالی به دولت .

حداقل مبلغ مورد نیاز سرمایه گذاری فعلی چقدر است؟

در حال حاضر حداقل سرمایه گذاری از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا