ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

دونالد ترامپ در رویداد جمع‌آوری کمک مالی، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را تکرار می‌کند 

بر اساس گزارش اخیر رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، حمایت از ارزهای دیجیتال خود را به عنوان بخشی از کمپین ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خود تشدید می کند و اکنون هدف خود را برای تبدیل شدن به “رئیس جمهور ارزهای دیجیتال” اعلام کرده است.

ترامپ که در ۷ ژوئن به نقل از منابع آشنا با این موضوع منتشر شد، ظاهراً در یک رویداد جمع آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو به میزبانی شریک عمومی کرافت ونچرز، دیوید ساکس و میلیاردر فناوری Chamath Palihapitiya، اعلام کرد که “او رئیس جمهور ارزهای دیجیتال خواهد شد”.

گزارش شده است که این رویداد به ترامپ کمک کرد تا ۱۲ میلیون دلار برای حمایت از تلاش های تبلیغاتی خود قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر جمع آوری کند.

ترامپ همچنین حمایت خود از ارزهای دیجیتال و برنامه‌های خود برای پیشبرد صنعت را تکرار کرد و در عین حال به قصد حزب دموکرات برای اتخاذ رویکردی مخالف با مقررات سخت‌گیرانه اشاره کرد – که صنعت کریپتو ایالات متحده معمولاً از آن به عنوان مقررات توسط اجرا یاد می‌کند.

این ادعا به دنبال تصمیم بحث‌برانگیز بایدن در مورد ارزهای دیجیتال است

این تنها یک هفته پس از آن است که جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده پس از وتوی قطعنامه‌ای که بولتن حسابداری کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شماره ۱۲۱ – دستورالعمل‌های بحث‌برانگیز حسابداری ارزهای دیجیتال که مؤسسات را ملزم می‌کند، لغو می‌کند، با واکنش شدید صنعت کریپتو مواجه شد.

آنها دارایی‌های کریپتو را نگه می‌دارند تا دارایی‌های کریپتو را به عنوان بدهی در ترازنامه خود ثبت کنند.

این به دنبال چندین اعلامیه عمومی اخیر ترامپ است که حمایت خود را از صنعت کریپتو نشان می دهد. در ۲۶ می، کوین تلگراف گزارش داد که ترامپ تکرار کرد که ایالات متحده نباید به چیزی کمتر از مقام اول در صنعت کریپتو بسنده کند.

ترامپ در پستی در ۲۵ ماه مه در Truth Social – یک پلت فرم رسانه اجتماعی متعلق به گروه رسانه و فناوری ترامپ – اعلام کرد: “کشور ما باید در این زمینه پیشتاز باشد، جایگاه دومی وجود ندارد.”

او افزود: «من نسبت به شرکت‌های ارزهای دیجیتال و همه چیزهای مرتبط با این صنعت جدید و رو به رشد بسیار مثبت و باز هستم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا