ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اظهار نظر مدیرعامل ریچارد تنگ در واکنش به رسیدن بایننس به آستانه ۲۰۰ میلیون کاربر

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس اخیراً گفت که صنعت ارزهای دیجیتال از دوران «پذیرش‌کنندگان اولیه» گذر کرده و اکنون وارد دوران «اکثریت اولیه» شده است.

اظهارات ریچارد تنگ در پاسخ به درخواست توضیحی از سوی Cointelegraph در مورد اعلامیه شرکت در ۸ ژوئن مبنی بر اینکه به ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان رسیده است – بیشترین تعداد کاربر صرافی ارزهای دیجیتال تا کنون است.

تنگ در توضیحی که از طریق ایمیل ارائه شد، نوشت: «ما عمیقاً مفتخریم و متواضع هستیم که از ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده استقبال کرده‌ایم.”

مدیر عامل “رشد سریع” شرکت (تعداد کاربران آن از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون در تنها ۲۶ ماه افزایش یافت) را به تغییر چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال نسبت داد:

«این نقطه عطف صرفاً یک پیروزی برای Binance نیست. همچنین نشانه ای از رشد و بلوغ قوی برای بخش گسترده تر ارزهای دیجیتال است. این نشان دهنده گذار از «پذیرندگان اولیه» کریپتو به «اکثریت اولیه» است، که نشان می دهد تعداد بیشتری از جمعیت جهان در حال گرم شدن با کریپتو و امکانات بی حد و حصر آن هستند.»

او گفت: « تمرکز ما در بایننس بر پیشروی طرح‌هایی است که شمول مالی و نوآوری را ترویج می‌کنند.»

راه رسیدن به یک میلیارد کاربر آسان نخواهد بود. این نیاز به دو برابر تعداد مالکان فعلی ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و یک انتخاب از هر هشت نفر روی کره زمین دارد.

همچنین نیازمند حمایت سیاسی از سوی تنظیم‌کننده‌های جهانی است، به‌ویژه در ایالات متحده که در آن نزدیک به ۵۰ میلیون دارنده رمزارز – حدود ۱۰ درصد از پایگاه کاربر جهانی – در بلاتکلیفی نظارتی باقی می‌مانند، زیرا SEC و سازمان‌های دولتی مشابه موضع قانونی کشور را در مورد جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آتی می تواند به طور بالقوه چیزهایی را روشن کند زیرا دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری خواه اخیراً خود را در صورت انتخاب، به عنوان رئیس جمهور ارزهای دیجیتال اعلام کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا