ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETF های اتریوم نزدیک به خط پایان است

فهرستی از هشت صندوق قابل معامله در بورس اتر مستقر در ایالات متحده (ETF) در حال نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی هستند، اما کاترین داولینگ، مدیر ارشد دارایی‌های ارز دیجیتال، کاترین داولینگ، می‌گوید تاریخ دقیق راه‌اندازی مشخص نیست.

داولینگ در ۹ ژوئیه به بلومبرگ گفت: «ما در اصلاحات S-1 می بینیم که مسائل کمتری وجود دارد که بین ناشران و SEC بررسی می شود.»

فرم S-1 اطلاعاتی در مورد ناشر و اوراق بهاداری که قصد ارائه آن را دارند ارائه می کند. پس از تایید، محصولات می توانند راه اندازی شوند.

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیراً پیش بینی کرده است که ETF های اسپات اتر در تابستان راه اندازی خواهند شد .

«هرکسی تعریف متفاوتی از تابستان دارد. این تابستان کمی طولانی و گرم برای صادرکنندگان منتظر بوده است.»

پس از اینکه رگولاتور چندین پرونده ۱۹b-4 را در ۲۳ مه تأیید کرد، چندین صادرکننده ETF نقطه ای اتر به مدت شش هفته منتظر بودند تا اظهارات ثبت S-1 خود را توسط SEC امضا کنند.

ناشران S-1 های اصلاح شده خود را در اوایل جولای پس از ارائه اولین دور بازخورد توسط تنظیم کننده اوراق بهادار ارائه کردند.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Bitwise، حدس می‌زد که ETF‌های نقطه‌ای اتر می‌توانند تا ۱۵ میلیارد دلار جریان ورودی را در ۱۸ ماه اول معاملات جذب کنند – تقریباً همان مقداری که ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای از زمان راه‌اندازی شش ماه پیش جمع‌آوری کرده‌اند.

داولینگ فاش کرد که SEC همچنین برای بحث در مورد محصولات غیر بیت کوین و اتر نیز باز بوده است.

داولینگ گفت: «ما در واقع با کمیسیون SEC درباره احتمال اینکه چه چیزی در مسیر تولید محصولات جدید قرار می‌گیرد، گفتگو کرده‌ایم.»

“من فکر می کنم ارتباط ما با SEC در مورد چشم انداز این محصولات در واقع کاملاً استقبال کننده بوده است.”

صرافی گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) درخواست‌هایی را برای فهرست کردن ETF‌های نقطه‌ای Solana به نمایندگی از VanEck و ۲۱Shares در ۸ ژوئیه ارسال کرد.

با این حال، داولینگ مطمئن نیست که سومین ETF ارز دیجیتال تحت رهبری گنسلر تایید شود.

اریک بلاچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF در ۹ ژوئیه اظهار داشت که اگر بایدن دوباره انتخاب شود و گنسلر به عنوان رئیس تنظیم کننده مالی باقی بماند، یک برنامه ETF نقطه ای سولانا احتمالاً در بدو ورود مرده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا