ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بازوی کریپتو Standard Chartered به خرید شرکت Elwood Capital چشم دوخته است

Zodia Markets، زیرمجموعه ارزهای رمزنگاری شده بانک چندملیتی بریتانیایی Standard Chartered، در حال مذاکره برای خرید Elwood Capital Management، یک شرکت رمزنگاری تحت حمایت مدیر میلیاردر صندوق تامینی آلن هاوارد است.

بلومبرگ در ۹ جولای به نقل از افراد آشنا گزارش داد که انتظار می رود معامله بین Zodia Markets و Elwood Capital – که خدمات معاملات ارزهای دیجیتال و تسویه حساب های خارج از بورس را ارائه می دهد – قبل از پایان این ماه بسته شود.

یکی از آشنایان با این معامله گفت، خرید Elwood Capital توسط Zodia Markets مجوزهایی را برای این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده دارایی مجازی و کسب و کار سرمایه گذاری در جرسی – جزیره ای وابسته به ولیعهد بریتانیا در سواحل شمال فرانسه – فراهم می کند.

بنا بر گزارش ها، این امر تلاش های مستمر Zodia برای تمرکز بر خدمات تسویه حساب فرابورس را تقویت می کند.

Zodia Markets یک صرافی رمزنگاری است که توسط Standard Chartered در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت تابعه این بانک و گروه فناوری BC هنگ کنگ است.

عثمان احمد، مدیرعامل این شرکت در ماه ژوئن به بلومبرگ گفت: این شرکت خدمات خود را اوایل امسال به دلیل تقاضای اندک برای محصولات کریپتو تعطیل کرد.

هاوارد، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر Brevan Howard Asset Management، چندین سهام خصوصی خود را در شرکت های رمزنگاری در ماه فوریه برای فروش قرار داد.

او قصد دارد این درآمد را مجدداً در Brevan Howard Digital، زیرمجموعه ارزهای دیجیتال صندوق تامینی سرمایه‌گذاری کند.

Standard Chartered تلاش هایی را برای گسترش ردپای خود در صنعت کریپتو انجام داده است. در ۲۱ ژوئن، گزارش شد که بانک ممکن است به دنبال راه اندازی میز معاملاتی خود برای بیت کوین و اتر باشد.

در صورت راه‌اندازی، Standard Chartered به یکی از اولین مؤسسات بانکی جهانی تبدیل می‌شود که در معاملات نقدی ارزهای دیجیتال مشارکت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا