ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین در روز شنبه ۲۶ تیر ماه

خریداران بیت کوین بار دیگر از سطح ۳۱،۰۰۰ دلار دفاع کردند، اما داده ها نشان می دهد تقاضا برای BTC و آلتکوین ها کم است و این روند نزولی را بیشتر افزایش می دهد.

بیت کوین (BTC) شاهد نبرد سختی بین خریداران و فروشنده ها در نزدیکی ۳۱،۰۰۰ دلار است که باعث می شود این سطح از اهمیت بالایی برخوردار شود. داده های Glassnode نشان می دهد که منطقه ۳۱،۰۰۰ تا ۳۴،۳۰۰  دلار با توجه به انتقال ۹.۹۳٪ از عرضه بیت کوین در این منطقه، مورد توجه خریداران و فروشندگان قرار گرفته است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط ByteTree Asset Management، نشانه دیگر کاهش تقاضا این است که ورودی ۹۰ روزه به صندوق های بیت کوین مستقر در ایالات متحده و کانادا ۹۳.۴۹٪ و از ۱۹۱،۸۴۶ BTC در ژانویه به ۱۲،۴۸۵ BTC کاهش یافته است.

طی دو روز گذشته بیت کوین نزدیک به سطح حمایتی ۳۱،،۰۰۰ دلاری معامله شده است. عدم بازگشت سریع این حمایت مهم نشانه ضعف است و عدم تقاضای شدید در این سطح را نشان می دهد.

بیتکویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نزولی و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در منطقه منفی نشان می دهد که فروشنده ها برتری دارند. شکستن و بستن زیر ۳۱،۰۰۰ دلار می تواند درهای سقوط را برای حمایت بعدی ۲۸،۰۰۰ دلار باز کند.

اگر قیمت از منطقه ۳۱۰۰۰ تا ۲۸،۰۰۰ دلار با قدرت بازگردد، تجمع در سطوح پایین تر را نشان می دهد. سپس خریداران سعی می کنند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک برسانند. شکست و نزدیکشدن  به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵،۰۸۴ دلار) اولین نشانه از تغییر احتمالی روند خواهد بود.

برعکس، اگر قیمت به زیر ۲۸،۰۰۰ دلار کاهش یابد، حرکت نزولی می تواند افزایش یابد و جفت ارز BTC / USDT به ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا