ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰

شکست بیت کوین و رسیدن آن به ۶۷۰۰۰ دلار توانست کل بازار ارزهای رمزنگاری شده را به بالاترین سطح تاریخی خود برساند و سیگنالی است که نشان می دهد آلت کوین ها به زودی روند صعودی جدیدی را آغاز خواهند کرد.

بیت کوین (BTC) امروز به بالاترین سطح تاریخ خود رسید و نزدیک ۶۷،۰۰۰ دلار شد. اتر (ETH) نیز بالاتر از مقاومت مهم خود شکست و حرکت خود را به سمت بالاترین سطح تاریخی آغاز کرده است. این امر باعث شد ارزش کل بازار رمزنگاری به بالاترین حد خود در تاریخ یعنی عدد ۲.۶۴ تریلیون دلار برسد.

اولین موفقیت صندوق سرمایه گذاری BITO به عنوان محرکی برای افزایش احساسات در فضای رمزنگاری عمل کرد. حجم معاملات ETF ProShares در اولین روز عرضه از ۱ میلیارد دلار فراتر رفت و بر اساس حجم معاملات در روز اول، دومین ETF موفق بود.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

بیت کوین در ۱۹ اکتبر از مقاومت مهم خود در ۶۲،۹۳۳ دلار عبور کرد و امروز با یک حرکت صعودی دیگر همراه شد و قیمت را به بالاترین سطح قبلی خود در ۶۴،۸۵۴ دلار در ۱۴ آوریل رساند.

بیتکوین

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران قیمت بالاتر از سطح شکست را در ۶۴،۸۵۴ دلار حفظ کنند، حرکت صعودی می تواند بیشتر افزایش یابد. سپس جفت ارز BTC/USDT می تواند به مقاومت بالایی در ۷۵۰۰۰ دلار برسد.

حرکت صعودی شدید چند روز گذشته باعث شده است که شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای ۷۸ برسد و این نشان می دهد که ممکن است افزایش قیمت در کوتاه مدت بیش از حد باشد. این می تواند منجر به تجمیع چند روزه یا اصلاح جزئی شود.

اگر خریداران در سطح فعلی تسلیم نشوند، نشان از قدرت آنها دارد و چشم اندازهای ادامه روند صعودی را بهبود می بخشد.

سطح مهم بعدی در روند نزولی احتمالی ۶۰،۰۰۰ دلار است. شکست و بستن زیر این حمایت اولین علامتی است که نشان می دهد معامله گران در سطوح بالاتری سود خود را ذخیره می کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا