ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

خبر خوب برای علاقه مندان به بازی! پلتفرم های بازی برای کسب درآمد پتانسیل رشد بیشتر دارند!

قابل ذکر است که Axie Infinity مورد توجه قرار گرفت و با ارزش بازار بیش از ۹ میلیارد دلار به محبوب‌ترین بازی برای کسب درآمد در سال جاری تبدیل شده است. بنابراین، با دنبال کردن مسیر اکسی اینفینیتی، بازی‌های رمزنگاری بزرگ P2E دیگری نیز وجود دارند.

اول از همه، بازی کسب درآمد دیسنترالند (MANA) این پتانسیل را دارد که به صعود و عبور از اکسی اینفینیتی در طول مسیر ادامه دهد. علاوه بر این، مانا یک پلتفرم کاملاً واقعیت مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین‌هایی را خریداری کنند. در واقع، این پروژه از یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) استفاده می کند. این پلتفرم به طور رسمی در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) برای عموم در دسترس قرار گرفت.

یکی دیگر از پلتفرم های رمزارزی  بازی برای درآمد  Gala می باشد، یک ستاره در حال ظهور جدید که دستاوردهای قابل توجهی داشته است. در مدت زمان بسیار کوتاهی، Gala در رتبه ۶۲ بازار قرار گرفت. همچنین، این پلتفرم بازی از بسیاری از بازی های محبوبی همچون تاون استار، میرادوس، و فورتیفید نیز پشتیبانی می کند.

با پیوستن به روند بازی برای کسب درآمد، CryptoPlanes (CPAN) نیز به فضای بازی ملحق شده است، این بخشی از متاورس CryptoCity است. محل بازی معروف مسابقه ای NFT ماشین های مجازی. تنها در یک دوره کوتاه، CPAN به طور مداوم با دستاوردهای چشمگیر صعود کرده است. در حال حاضر، رتبه  ۵۳۷ بازار می باشد و برای قرار گرفتن بین صد رتبه برتر تلاش می کند.

در نهایت، در دنیای بازی های رو به رشد رمزارزی، CryptoMines (ETERNAL) به برترین پروتکل GameFi در زنجیره هوشمند بایننس تبدیل شده است. محبوبیت این بازی همچنان در حال افزایش است و به رقم باورنکردنی ۵۰۸.۴۰ دلار می رسد. علاوه بر این، این بازی قصد دارد به یکی از بهترین پروژه های بازی برای درامد SciFi در بلاکچین تبدیل شود.

منبع: Coinquora

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا