ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تلاش بیت‌کوین برای حفظ قیمت ۲۰هزار دلاری

دیروز، قیمت بیت‌کوین تا این لحظه همچنان بالای سطح ۲۰۰۰۰ دلار درحال نوسان است. مقاومت نزدیک قیمت، در سطح ۲۰۵۰۰ دلار مواجه است. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین های اصلی بازار رمزارز در حال تلاش برای شروع یک موج بازیابی هستند. اتریوم توانست بالاتر از سطح ۱۵۰۰ و ۱۵۲۰ دلار بازگردد. ریپل بالاتر از پشتیبانی ۰٫۳۲ دلار تثبیت شده و کاردانو در نزدیکی منطقه ۰٫۴۵ دلار همچنان با مقاومت روبرو است.

روند بیت‌کوین

پس از تشکیل یک کف قیمتی بالاتر از منطقه ۱۹۵۰۰ دلاری، بیت‌کوین شروع به اصلاح صعودی کرد. بیت‌کوین حتی از ۲۰۲۰۰ دلار نیز فراتر رفت، اما خرس‌ها نزدیکی سطوح ۲۰۴۰۰ و ۲۰۵۰۰ دلار فعال فشار فروش را در دست دارند. حرکت قوی قیمت به بالای منطقه ۲۰۵۰۰ دلاری ممکن است بیت‎‌کوین را بیشتر برای صعود به مقاومت‌های بالاتر آماده کند. مقاومت اصلی بعدی قیمت نزدیک به سطح۲۰,۸۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۲۱,۲۰۰ دلار برود.
از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۲۰۰۰۰ دلار است. پشتیبانی کلیدی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹۵۰۰ دلار قرار دارد، که در زیر این سطح قیمت می‌تواند ۱۸۸۰۰ دلار را آزمایش کند.

روند اتریوم

قیمت اتریوم افزایش مداومی را در بالای منطقه ۱۴۸۰ دلار آغاز کرد و توانست سطح ۱۵۲۰ دلار را از میان بردارد. اتریوم حتی از مقاومت ۱۵۵۰ دلاری نیز بالاتر رفت. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۵۸۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به سمت منطقه مقاومتی ۱۶۵۰ دلار افزایش یابد.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۵۰۰ دلار در حال شکل گیری است. حمایت اصلی بعدی ۱۴۵۰ دلار قرار دارد که قیمت زیر آن می‌تواند سطح ۱۴۲۰ دلار را آزمایش کند.
سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو بالاتر از پشتیبانی ۰٫۴۲ دلار تثبیت شده است. با این حال، یک حرکت صعودی قیمت، بالاتر از مقاومت ۰٫۴۵ دلار برای ادامه صعود کاردانو مورد نیاز است.

بایننس‌کوین نزدیک منطقه ۲۷۵ دلاری حمایت شد. سپس قیمت موج بهبودی را بالاتر از سطح ۲۸۰ دلار آغاز کرد. اگر گاوها همچنان ادامه دهند، ممکن است قیمت را به سمت ۲۹۵ دلار سوق دهند.

برای سولانا، حمایت نزدیک به قیمت۳۰ دلار حیاتی است. مقاومت اصلی قیمت نزدیک به ۳۳٫۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۳۵ دلار افزایش یابد.

ریپل تقریباً ۲٪ افزایش داشته است و در نزدیکی منطقه ۰٫۳۰ دلار معامله می‌شود. اولین مقاومت اصلی سطح ۰٫۳۳۵ دلار است، که بالاتر از آن می‌تواند تا سطح ۰٫۳۵ دلار افزایش یابد.

بسیاری از آلتکوین ها از جمله DOT، MATIC، SHIB، TRX، UNI، ETC، FTT، LINK، NEAR، LDO، FLOW، ICP و SAND در حال بازیابی قیمت در سطوح بالاتر هستند.FLOW و LDO بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ کوین برتر از نظر ارزش بازاری، داشتند. این دو رمزارز به ترتیب ۱۱ و ۱۳ درصد در یک روز جهش قیمت را تجربه کردند.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین یک اصلاح صعودی را در بالای ۲۰۰۰۰ دلار آغاز کرده است. با این حال، انتظار می‌رود، بیت‌کوین در کوتاه مدت برای صعود بیشتر از منطقه مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری تلاش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا