اخبار گوناگون

معرفی بزرگترین نهال گردو در ایران با بیش از نیم قرن تجربه

بزرگترین نهالستان گردو در کشور با توجه به آخرین یافته‌های دانش روز باغداری و با استفاده از بهترین تجهیزات کشاورزی؛ انواع ارقام نهال گردو از جمله انواع نهال گردو خوشه ای؛ ژنوتیپ؛ ارقام اصلاح شده با پایه پیوندی و بذری را تولید مینماید. بنابراین خرید نهال گردو از بزرگترین نهالستان گردو در ایران؛ تمامی ریسک‌های ناشی از خرید نهال گردو را به حداقل میرساند. در این مطلب قصد داریم تا درباره بزرگترین نهالستان گردو در ایران بیشتر بدانیم.

خرید نهال گردو شناسنامه دار از بزرگترین نهالستان گردو در ایران چه مزایایی دارد؟

نهال گردوی شناسنامه دار تنها در مراکز رسمی و معتبر فروش نهال گردو که دارای تاییدیه از جهاد کشاورزی میباشند؛ تولید میشود. از این رو کلیه نکات و اصلاحات لازم پیش از فروش، توسط نهالستان برروی نهال اعمال میشود.

این ارقام دارای قدرت رشد بالاتری هستند. بنابراین باردهی و کیفیت محصول آنها یکدست و بیشتر خواهد بود. همچنین مقاومت آنها در برابر ابتلا به بیماری‌ها و آفت نیز بیشتر است.

در شناسنامه مخصوص که به همراه نهال ارسال میشود. اطلاعات مهمی از جمله نام تولید کننده؛ سال تولید؛ نام پایه و… به صورت چاپی وجود دارد. بنابراین امکان عدم تطابق نهال با رقم سفارش داده شده به حداقل میرسد.

نهالستان بزرگ گردو، نهال‌ها را به همراه کارت گارانتی ۲ ساله به فروش میرساند. این موضوع کلیه ریسک‌های ناشی از احداث باغ را به حداقل میرساند.

گواهی سلامت ارسال شده به همراه نهال؛ نشان میدهد که نهال کاملا سالم و بدون هیچگونه آسیب مثل شکستگی، رنگ پریدگی؛ زردی و آفت و بیماری میباشد.

نیم قرن تجربه موفق و وجود مشتریان راضی؛ نشان دهنده ی تخصص بالا و توجه به اصول تولید و پرورش نهال‌های گردو میباشد.

مدارک معتبر و رسمی نهالستان گردو؛ تحت نظارت مستقیم جهاد کشاورزی قرار دارد. در صورت بروز هرگونه شکایت و یا تخلف؛ مدارک رسمی نهالستان به حالت تعلیق در میاید.

مشاوران نهالستان بزرگ گردو، از ابتدای مسیر خرید نهال گردو با ارائه مشاوره‌های رایگان؛ بهترین نهال گردو را با توجه به شرایط موجود در باغ؛ به شما معرفی میکنند.

نهالستان گردو

نهال گردوی سالم چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • نهال گردوی سالم باید حداقل دارای ۴۰ سانتیمتر طول باشد.
  • پایه و پیوند نهال به درستی برروی یکدیگر قائم باشند.
  • شناسنامه رسمی داشته باشد.
  • عاری از هرگونه بیماری؛ افت؛ زردی و رنگ پریدگی باشد.
  • بخش ریشه نهال نیز باید قوی و یکدست باشد.

بزرگترین نهالستان گردو در ایران چه نام دارد؟

پیش از معرفی بزرگترین نهالستان گردو در کشورمان لازم است بدانید. نهالستان گردویی که از آن نهال میخرید. باید دارای مدارک معتبر و رسمی باشد. نهال‌های گردو را به همراه شناسنامه معتبر ارسال نموده و با پشتیبانی همه روزه؛ به کلیه سوالات باغداران محترم در حوزه نحوه احداث باغ و نگهداری از آن پاسخ دهد. تا شما از خریدی مطمئن اطمینان حاصل نمایید.

 نهالستان پالیز بزرگترین مرکز فروش نهال گردو در ایران است. این نهالستان در شمال غربی کشورمان؛ شهر میاندوآب قرار دارد. و ارقام نهال گردوی مناسب برای کلیه شهرهای کشور را تولید و عرضه میکند.

از مدارک معتبر و رسمی این مرکز؛ مجوز از موسسه ثبت نهال و بذر، تاییدیه جهاد کشاورزی؛ شناسنامه معتبر و گواهی رسمی فعالیت است.

نهال‌های گردوی تولید شده در نهالستان پالیز همگی دارای شناسنامه؛ کارت سلامت؛ گارانتی معتبر ۲ ساله، گواهی عاری از آفت؛ کارت قرنطینه هستند.

از خدمات پشتیبانی این مرکز؛ ارائه مشاوره رایگان در حوزه نحوه انتخاب و خرید نهال گردو برای منطقه باغ شما؛ نحوه احداث باغ و نگهداری از آن به صورت تخصصی به حساب میاید.

همچنین متخصصین باغداری ما آماده ارائه خدمات به صورت حضوری برای احداث باغ؛ سمپاشی؛ کوددهی و… هستند.

از مهم ترین خدمات تخصصی نهالستان پالیز برای اولین بار در کشور؛ ارائه مشاوره تخصصی بیماری شناسی و آفات تحت نظر بهترین کارشناسان گیاه شناسی در ایران میباشد.

شما میتوانید کلیه اطلاعات مربوط به ارقام نهال گردو؛ انواع نهال گردو خوشه ای؛ نهال به؛ سیب؛ انگور؛ انار؛ بادام؛ هلو؛ آلبالو؛ زردآلو؛ گل محمدی؛ صنوبر؛ گیلاس، خرمالو؛ گلابی، فندق؛ توت؛ گوجه سبز؛ زیتون؛ پالونیا، انجیر؛ زرشک؛ پسته؛ شلیل و… همچنین نحوه احداث باغ و نگهداری و سمپاشی؛ هرس و آبیاری و آزمایش خاک و آب و… را در سایت جامع پالیز نهال به آدرس https://paliznahal.ir/ مطالعه فرمایید.

نحوه انتخاب و خرید نهال گردو از نهالستان بزرگ گردوی پالیز چگونه است؟

پیش از احداث باغ و خرید نهال گردو باید اطلاعات زیر را درباره باغ خود جمع آوری نمایید:

  • ارتفاع از سطح دریا: ارتفاع از سطح دریای منطقه را بدست آورده و با ارتفاع مناسب از سطح دریا برای کاشت نهال مقایسه کنید. تنها در صورت تطبیق این ۲ مقدار؛ نهال گردو میتواند در باغ به خوبی رشد کند.
  • آب وهوا و شرایط اقلیمی: آب وهوا و شرایط اقلیمی غالب در منطقه؛ به شما کمک میکند تا از ارقام نهال گردوی مقاوم تر استفاده کنید. همانطور که میدانید ارقام نهال گردو را میتوان در کلیه شهرهای کشور (حتی مناطق بسیار سردسیری و بسیار گرمسیری) کاشت. به شرط آنکه رقم مورد نظر با آب وهوا و شرایط اقلیمی منطقه سازگار باشد.
  • حداقل و حداکثر دمای منطقه: در صورت وجود سرما و گرمای بیش از حد باید علاوه بر کاشت ارقام مقاوم؛ اقدامات محافظتی در برابر سرما و گرما را به انجام برسانید.
  • احتمال سرمازدگی پاییزه و بهاره: در مناطقی با این احتمالات بهتر است از ارقام سردسیری و دیرگل استفاده کنید.
  • طول دوره فصل زمستان: آگاهی از این مورد و مقایسه آن با نیاز سرمایی نهال گردو؛ به شما در انتخاب رقم مناسب کمک میکند.
  • شرایط خاکی و آبی: با انجام آزمایش خاک و آب از شرایط آب و خاک باغتان آگاه شوید. برای کسب اطلاع از نحوه انجام آزمایش خاک و آب؛ مقاله ای با همین عنوان در سایت پالیز مطالعه کنید.

همچنین میتوانید با تماس با مشاوران ما و ذکر نام شهر خود؛ سازگارترین رقم گردوی مناسب برای باغتان را جویا شوید.

نتیجه گیری

بزرگترین نهالستان گردو در ایران؛ نهالستان پالیز با افتخار و با بیش از نیم قرن تجربه موفق در حوزه تولید و عرضه انواع ارقام نهال میوه میباشد. شما میتوانید با توجه به شرایط آب وهوایی و اقلیمی در باغتان و همچنین پس از دریافت مشاوره به صورت تلفنی؛ آنلاین؛ حضوری با کارشناسان ما در نهالستان پالیز؛ بهترین و سازگارترین نهال گردو را برای باغتان خریداری نمایید.

پس از ثبت سفارش کلیه ارقام نهال میوه؛ در اسرع وقت و پس از ضد عفونی؛ بسته بندی استاندارد و با وسایل حمل و نقل باری مخصوص برای شما ارسال خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر : آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه : آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا