اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

“بیت کوین به زیر ۱۷ هزار دلار سقوط کرد” این به عنوان “احمقانه ترین شایعات” در مورد Binance باعث کاهش قیمت BTC شد

معامله گران بیت کوین نسبت به Binance “FUD” محتاط هستند و باعث می شود قیمت BTC بیش از حد نزولی باشد.

نمودار شمع ۱ ساعته BTC/USD

بیت کوین در ۱۶ دسامبر به زیر ۱۷۰۰۰ دلار سقوط کرد زیرا معامله گران نسبت به واکنش بیش از حد به “FUD” مربوط به صرافی Binance و دیگران هشدار دادند.

Binance “FUD” به حرکت های BTC نزولی کمک می کند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView به دنبال BTC/USD بودند که در Bitstamp به پایین‌ترین قیمت ۱۶۹۲۸ دلاری چند روزه رسیدند.

این جفت با توجه به آخرین داده های اقتصاد کلان و به روز رسانی سیاست های ایالات متحده، کل دوره خود را به بالاترین حد یک ماهه رساند.

در میان نگرانی‌های جاری در مورد پرداخت بدهی بزرگ‌ترین صرافی جهانی بایننس، احساسات بازار نشان داد که معامله‌گران استدلال می‌کردند که مصداق بارز سرماخوردگی است.

آنها پیشنهاد کردند که شواهد به سادگی به نفع خرس ها جمع نشده است.

میشائل ون د پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، در آن روز در توییتی نوشت: «احمقانه‌ترین شایعات و FUD که به معنای واقعی کلمه در مورد همه افراد در تجارت صرافی کریپتو وجود دارد.

یک پست بیشتر در مورد اینکه این بازیکنان چه کسانی هستند گسترش یافته است:

ظاهراً توافق بر این است که Tether، Binance، DCG همگی سقوط خواهند کرد. به طور بالقوه حتی مایکل سیلر. روشن است، متوجه شدم.»
تاجر و تحلیلگر همکار کریپتو اد به همان اندازه شک داشت و توجه را به کاهش تقلید بیت کوین مطابق با سهام ایالات متحده در روز قبل جلب کرد.

جالب است که ببینیم همه به طور ناگهانی نسبت به بیت کوین آنقدر ضعیف عمل می کنند که گویی صرفاً اینقدر ضعیف عمل می کند. SPX دقیقاً همین کار را می‌کند، شاید حتی ضعیف‌تر،» او به دنبال‌کنندگانش گفت که آیا «Binance fud» واقعاً نقشی دارد یا خیر.

 

نمودار تغییر BTC/USD در مقابل S&P 500%

تحقیق: ذخیره داده‌های بایننس «معنی دار است»

در همین حال، در بررسی بیانیه اثبات ذخایر قبلی بایننس، پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant نیز شواهد کمی از بازی نادرست پیدا کرد.

برای ارزیابی اطلاعات مندرج در گزارش اثبات ذخایر بایننس، بدهی‌های ارائه شده توسط بایننس در گزارش را با داده‌های متریک زنجیره‌ای که در CryptoQuant در رابطه با ذخایر بیت‌کوین بایننس داریم مقایسه کردیم (تخمین ما از سپرده‌های انجام شده توسط مشتریان بایننس). )» در یک پست وبلاگ در ۱۵ دسامبر توضیح داد:

ما متوجه شدیم که بدهی های اعلام شده توسط Binance بسیار شبیه به ارزیابی ما (۹۹٪) است.
این شرکت اضافه کرد که داده‌هایی که بایننس در مورد بدهی‌های خود ارائه کرده است، منطقی است.

با این حال، هیچ مقدار اطمینانی برای کاهش قیمت بیت کوین در روز کافی نبود، با این حال، در زمان نگارش این مقاله به سختی ۱۷۰۰۰ دلار نگه داشت.

بنابراین، معامله‌گر محبوب کریپتو تونی، ورود «موج بعدی نزولی خرس‌ها» را در بحبوحه پیش‌بینی‌های مداوم از پایین‌ترین چرخه ۱۲۰۰۰ دلار یا کمتر اعلام کرد.

تاجر Elizy در به‌روزرسانی تازه‌ای نوشت: «BTC همه همان‌طور که انتظار می‌رفت… اگر برای مدتی بالاتر از ۱۶۹۰۰ تثبیت کنیم، فعلاً هنوز صبور خواهم بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا