اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Blockware به دلیل ارائه نادرست عملکرد ماینرها شکایت کرد

شاکی ادعای ضرر و زیان ۲۵۰۰۰۰ دلاری دارد و خواهان جبران خسارت و مجازات است.

Faes & Company مستقر در لندن در ۱۷ دسامبر علیه شرکت استخراج رمزارز Blockware Solutions LLC شکایت کرد و مدعی شد که توانایی عملکرد ماینرهای خود را نادرست معرفی کرده و دسترسی کافی به برق برای فعال نگه داشتن ماشین‌ها را ندارد.

شاکیان ادعای ضرر و زیان ۲۵۰۰۰۰ دلاری دارند و خواهان جبران خسارت و مجازات هستند.

بر اساس این شکایت، طرفین در اکتبر ۲۰۲۱ قراردادهایی را برای Faes برای خرید ۵۲۵۰۰۰ دلار ماینرهای بیت کوین و خدمات میزبانی مرتبط منعقد کردند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، Blockware ماینرهای Faes را در یکی از امکانات سرور خود میزبانی می‌کند، که گفته می‌شود مالک آن است و با هزینه میزبانی ماهانه و هزینه انرژی کار می‌کند.

شاکی ادعا می کند که در زمان توافق، با این حال، Blockware “در واقع مالک یا راه اندازی تاسیساتی برای میزبانی ماینرها نبود و قادر به انجام این کار به طور قابل اعتماد نبود.”

همچنین خاطرنشان کرد:

“علاوه بر این، تا آنجایی که Blockware به امکانات شخص ثالث برای میزبانی و مدیریت ماینرها دسترسی داشت، امکانات فاقد قدرت قابل اعتماد بود (احتمالاً به دلیل یک توافق قراردادی محدود با تأمین‌کننده انرژی آنها)، بنابراین عملیات استخراج‌کنندگان به طور منظم بوده و هست.

مشروط به وقفه یا «کاهش». در نتیجه، ماینرهای Faes تحت مدیریت و کنترل Blockware، به دلیل کمبود نیرو، خرابی و عدم کارکرد طولانی‌مدت را تجربه کرده‌اند که منجر به از دست دادن قابل توجه درآمد می‌شود.”

Faes همچنین در این شکایت اشاره کرد که دستور تحویل و میزبانی ماشین‌ها در تاسیسات Blockware را در ژانویه داده است، زمانی که یک بیت کوین (BTC) بیش از ۴۵۰۰۰ دلار ارزش داشت. با این حال، دکل ها فقط در ماه آوریل آنلاین شدند.

دعوی همچنین خاطرنشان کرد:

“مشکلات مربوط به خرابی تقریباً دو روز پس از اولین بار آنلاین شدن ماینرهای Faes آغاز شد و در طول سال ۲۰۲۲ ادامه یافت، که منجر به شکایات و بلیط های پشتیبانی متعدد توسط Faes شد. علیرغم این مشکلات، Blockware یک “صفحه وضعیت” عمومی را میزبانی و به روز می کند که زمان آپدیت بالا را نشان می دهد.

در تأسیسات آن، از جمله تأسیسات پنسیلوانیا که در آن معدن‌کاران Faes میزبانی شده‌اند، که در ۹۰ روز گذشته، ۱۰۰% زمان کار را نشان می‌دهد.”

با وجود نمایش “۱۰۰% uptime”، نگاهی به تاریخچه حادثه نشان می دهد که “تقریبا ۵۰ روز قطع برق طولانی مدت” در تاسیسات پنسیلوانیا در ماه های سپتامبر و اکتبر وجود دارد.

Blockware Solutions بلافاصله به درخواست‌های Cointelegraphs برای اظهار نظر پاسخ نداد.

شرکت‌های استخراج بیت کوین از زمستان کریپتو و افزایش هزینه‌های انرژی ضربه سختی خوردند. طبق شاخص هشرت، تنها ۱۰ بدهکار برتر استخراج بیت کوین، تقریباً ۲.۶ میلیارد دلار به طور تجمعی بدهکار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا