اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

داده‌ها نشان می‌دهد که دارندگان بیت‌کوین روی رکورد ۸ میلیون بیت‌کوین با ضرر غیرقابل‌حساب نشسته‌اند

مقدار بیت کوینی که «زیر آب» در کیف پول‌ها نگهداری می‌شود همچنان در حال افزایش است و به سطوحی رسیده است که در تاریخ سابقه نداشته است.

بیت کوین در کریسمس امسال رکوردها را شکست، زیرا قیمت زیر ۱۷۰۰۰ دلار جرقه درد بی نظیری را برای صاحبان سهام ایجاد می کند.

داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت و بلندمدت بیش از هر زمان دیگری متحمل ضرر شده‌اند.

جدید یا قدیمی، دارندگان بیت کوین ضررهای جدی را متحمل می شوند

از آنجایی که سقوط FTX باعث سقوط بازار ارزهای دیجیتال شد، BTC/USD نتوانسته است بهبود یابد.

نزول آن به سطوحی که آخرین بار دو سال پیش مشاهده شد، مشکلاتی را برای دارندگانی که اخیراً خرید کرده‌اند ایجاد کرده است – منطقاً، آنها بازدهی منفی در موقعیت‌های خود دارند.

با این حال، درد عمیق‌تر از آن است و گلس‌نود اکنون میزان ضررهای غیرقابل درک را نشان می‌دهد که تازه واردان و دست‌های قدیمی را به یک اندازه آزار می‌دهد.

هم برای دارندگان کوتاه مدت (STH) و هم برای دارندگان بلندمدت (LTH)، سطوح فعلی قیمت BTC یک کابوس است. STH ها و LTH ها به ترتیب به عنوان موجودیت هایی تعریف می شوند که سکه های دریافتی را برای کمتر یا بیشتر از ۱۵۵ روز نگه می دارند.

طبق آخرین آمار، تا ۲۶ دسامبر، بیت کوین های STH در مجموع ۱,۸۸۹,۵۸۵ بیت کوین با ضرر نگه داشته شدند و تعداد LTH 6,057,858 BTC بود.

عرضه بیت کوین STH، LTH در نمودار زیان نگه داشته شد

این یک رکورد از نظر درصد عرضه بیت کوین استفاده شده توسط این ابزار است، که BTC را در اختیار صرافی ها قرار نمی دهد.

نمودار لاگ ضررهای غیر واقعی بیت کوین % LTH، STH

همانطور که کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود، هدلرها در حال حاضر کنترل بیش از ۵۰ درصد از عرضه را در زیان تحقق نیافته بلافاصله پس از انفجار FTX داشتند.

جایی برای حداکثر درد باقی می ماند

در همین حال، آنچه در آینده ممکن است برای اقدامات قیمت بیت کوین رقم بخورد، همچنان موضوع بررسی است.

در حالی که برخی از معیارها زمان را در بازار نزولی ۲۰۲۲ نشان می دهند، تحلیلگران بر این باورند که پایین ترین قیمت کلان BTC هنوز در راه است.

یک هدف محبوب ۱۰۰۰۰ دلار برای BTC/USD است که احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ انجام می شود زیرا هفته ها اقدام جانبی با هیچ نوسانی در سال جدید به پایان می رسد.

با این حال، از نظر بازگشت از بالاترین سطح تاریخ، بیت کوین هنوز جای سقوط دارد، زیرا هنوز از آستانه ۸۰ درصدی رایج در بازارهای نزولی قبلی عبور نکرده است.

کاهش قیمت بیت کوین از نمودار رکوردهای تاریخ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا