ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحقیقات ۱۰x هشدار می دهد که بیت کوین تا ۵۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد

طبق ۱۰x Research، کاهش احتمالی بیت کوین به زیر ۵۰۰۰۰ دلار با کاهش جریان خرید و تسریع جریان فروش مرتبط است.

به گفته کارشناسان ۱۰x Research، بیت کوین از بیش از ۶۰،۰۰۰ دلار در ۴ ژوئیه به زیر ۵۷۰۰۰ دلار سقوط می کند. آنها پیش بینی می کنند که این کاهش شدید ممکن است تازه شروع شده باشد و به طور بالقوه به ۵۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.

شکستن معیار روانی ۶۰,۰۰۰ دلار به ۵۰,۰۰۰ دلار، تغییر قابل توجهی را در احساسات بازار نشان می دهد، که ۱۰x Research آن را به خشک شدن جریان خرید «در حالی که جریان فروش شتاب می دهد» نسبت می دهد.

مارکوس تیلن، تحلیلگر ۱۰x Research، پیشنهاد می کند که مارپیچ نزولی قابل پیش بینی بود و اظهار داشت:

“داده های ما از اوایل ژوئن پیش از این حکایت از خرید بیش از حد بازار برای اصلاح دارد.”

سقوط ناگهانی ۵.۴۴ درصدی قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی بر احساسات سرمایه گذاران و نقدینگی بازار تأثیر گذاشته است که در ارزش بازار ۱.۱ میلیارد دلاری بیت کوین و افزایش ۵۷ درصدی حجم معاملات منعکس شده است.

گزارش ۱۰x Research با شکستن «سطح کلیدی برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین و خریداران ETF بیت‌کوین» پیش‌بینی کرد که کاهش قیمت می‌تواند با شکسته شدن پشتیبانی و تلاش فروشندگان برای یافتن نقدینگی تسریع شود.

این فروش همزمان با بازپرداخت های پیش بینی شده Mt. Gox به ارزش ۸.۵ میلیارد دلار BTC است که قرار بود در ماه جولای آغاز شود.

طبق گزارش ۱۰x Research، با شکستن حمایت ۶۰۰۰۰ دلاری، «تنها معامله‌گران ناآگاه حاضر به خرید در اینجا هستند».

نمودار تجزیه و تحلیل ۱۰x گزارش تحقیقاتی که “تشکیل دوبل” را برای قیمت بیت کوین از دسامبر ۲۰۲۳ نشان می دهد

گزارش ۱۰x Research چشم انداز محتاطانه ای را برای قیمت بیت کوین حفظ می کند و به معامله گران توصیه می کند برای آماده شدن برای تداوم نوسانات، مدیریت ریسک را در اولویت قرار دهند.

بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر IT Tech، روند نزولی مربوط به دارندگان بلندمدت است که سود قابل توجهی را دریافت می کنند.

در ۳ ژوئیه، نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) از دارندگان بلندمدت از ارزش ۱۰ فراتر رفت، که نشان می دهد BTC حداقل ۱۰ برابر قیمت اولیه خرید فروخته شده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل، دارندگان بلندمدت بیت کوین که معمولا دارایی های خود را برای حدود پنج تا هفت سال حفظ می کنند، در فشار فروش در بازار نقش داشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا