ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

همستر کمبت در ۸۱ روز به ۲۳۹ میلیون کاربر رسید

به گفته پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، رشد Hamster Kombat و راه اندازی توکن آتی آن در بلاک چین TON می تواند صدها میلیون نفر را به Web3 منتقل کند.

دوروف در یک پست عمومی برای ۲.۷ میلیون مشترک کانال تلگرامی خود، موفقیت پررونق بازی کلیکی همستر را برجسته کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون بازیکن را جذب کرده است.

دوروف به برخی از معیارهای چشم نواز Hamster Kombat اشاره کرد، از جمله تنها ۷۳ روز زمان برای رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه نیاز بود.

به گفته موسس تلگرام، مینی اپلیکیشن تلگرام روزانه ۴ تا ۵ میلیون کاربر جدید دارد که آن را به یکی از سریع ترین خدمات دیجیتالی در حال رشد در جهان تبدیل می کند.

همستر کمبت توکن خود را چه زمانی راه اندازی می کند؟

دوروف همچنین پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار Hamster Kombat را برجسته کرد که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است.

نقشه راه رسمی این پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ماه ژوئن به پایان رسیده است.

به زودی، تیم Hamster توکن خود را در TON ایجاد می کند و مزایای بلاک چین را به صدها میلیون نفر معرفی می کند. دوروف نوشت: عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن در دنیای واقعی هستیم.

وب سایت رسمی همستر کمبت پیشنهاد می کند که ابزار توکن درون بازی در جولای ۲۰۲۴ راه اندازی شود

در حالی که این تیم جزئیات بیشتری را در مورد زمان عرضه رسمی توکن خود فاش نکرده است، بازیکنان از ژوئن ۲۰۲۴ می توانند کیف پول های TON را در بازی پیوند دهند.

توسعه دهندگان بازی همچنین پست های متعددی در تلگرام، ایکس و یوتیوب منتشر کرده اند و تاکید کرده اند که سود در ساعت یا پروفیت مهمترین معیاری است که بازیکنان باید قبل از ایردراپ توکن مورد انتظار در نظر بگیرند.

یکی از پست‌های رسانه‌های اجتماعی Hamster Kombat تاکید می‌کند که سود درون بازی در هر ساعت (پرووفیت) معیار اصلی است که بازیکنان باید قبل از راه‌اندازی توکن آن در اولویت قرار دهند

پس از پست دوروف در مورد بازی، همستر کمبت اعلام کرد که یک سطح نهایی برای رسیدن به آواتارهای همستر بازیکنان اضافه کرده است. سطح «The Creator» از کاربران می‌خواهد که ۱۸ میلیارد سکه درون بازی جمع کرده باشند.

بازیکنان سطح یازدهم و نهایی می توانند به عنوان “The Creator” برسند

رکوردهای جهانی گینس همستر کمبت

Hamster Kombat در نتیجه بازی و مکانیزم اجتماعی خود چندین رکورد جهانی را به ثبت رسانده است.

این بازی دارای چندین راه برای بازیکنان است تا سکه به دست آورند تا exchange خود را ارتقا دهند و پروفیت خود را در ساعت افزایش دهند.

یکی از اینها پیوندهایی به محتوای یوتیوب آن است، جایی که بازیکنان برای تماشای محتوای جدید در کانال خود، ۱۰۰۰۰۰ سکه به دست می آورند.

صفحه یوتیوب آن به تنهایی از تعداد اشتراک Mr Beast، پرمخاطب ترین کانال پلتفرم در سطح جهان، پیشی گرفته است.

کوین تلگراف همچنین فاش کرد که این تیم برای ثبت رکورد جهانی گینس به عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از ۱۰ میلیون مشترک در یک هفته (شش روز، ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه) به دست آورده است، در میان سایر نقاط عطف مرتبط با مشترکین درخواست داده است.

به هر حال همستر کمبت چیست؟

Hamster Kombat خود را به عنوان محبوب ترین مینی اپلیکیشن تلگرام در سبک بازی بیکار معرفی کرده است. توسعه دهندگان این بازی را به عنوان یک “شبیه ساز CEO صرافی رمزنگاری” و نه یک بازی “کلیکر” یا “تاپر” توصیف می کنند.

فرض ساده است. بازیکنان به عنوان یک همستر ساده شروع می کنند که قراردادی را به عنوان CEO یک صرافی ارز دیجیتال امضا کرده است.

کاربران می‌توانند روی آواتار همستر ضربه بزنند تا سکه‌های درون بازی تولید کنند، اما مکانیک اصلی بازیکنان را ملزم می‌کند تا برای بهبود سود در هر ساعت، کارت هایی خریداری کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند برای معرفی دوستان به بازی در تلگرام یا انجام کارهای سخت‌تر درون بازی مانند حل رمز روزانه با کد مورس که به یک کلمه مخفی می رسد که در ویدیوهای روزانه یوتیوب یافت می‌شود، یا خرید ترکیبی از سه مورد کارت، سکه کسب کنند.

این همچنین ابزاری برای سازندگان محتوا و وب سایت ها برای ایجاد ویدیوهای روزانه و پست های وبلاگ با به اشتراک گذاری راه حل ها شده است. رمزهای روزانه ۱ میلیون سکه پاداش می دهند، در حالی که ترکیب کارت روزانه ۵ میلیون سکه برای ارتقا به کاربران می دهد.

همستر کمبت به عنوان منبع درآمد؟

موفقیت این بازی همچنین سوالات قابل تاملی را در مورد پتانسیل بازی های Web3 برای تبدیل شدن به مکانیزم جایگزین درآمد پایه جهانی (UBI) ایجاد می کند.

بازیکنان وقت خود را با سرگرمی های درون بازی عوض می کنند، اما کانال YouTube Hamster Kombat دارای اخبار روزانه و محتوای آموزشی ارزهای دیجیتال است که می تواند به عنوان مقدمه ای بر اجزای اصلی Web3 برای تازه واردان به اکوسیستم باشد.

رویکرد پروژه به رشد رسانه های اجتماعی به معیارهای خیره کننده ای منجر شده است. کانال یوتیوب همستر کامبت از زمان راه اندازی در ۲۴ می ۳۲ میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل X آن ۱۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد و کانال رسمی تلگرام آن ۴۹.۴ میلیون مشترک دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا