ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Taurus خدمات رمزنگاری و رمزگذاری بانک zand را در امارات تقویت می کند

پلتفرم زیرساخت ارزهای دیجیتال سوئیس Taurus خدماتی را به بانک Zand امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) ارائه خواهد کرد. مشارکت آنها گزینه‌های حضانت و توکن‌سازی و اتصال بلاک چین را افزایش می‌دهد.

راه‌حل‌های زیرساختی Taurus به Zand این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های مالی و دنیای واقعی توکن‌شده را در میان بلاک‌چین‌های مجاز و بدون مجوز با استفاده از زیرساخت گره Taurus تحت مقررات امارات متحده عربی منتشر کند.

راه حل نگهداری آن شامل ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض نیز می شود.

دفتر مرکزی Zand در دبی است و هیچ شعبه فیزیکی ندارد. در سال ۲۰۲۲، این اولین بانک بومی دیجیتالی شد که دارای مجوز از بانک مرکزی امارات متحده عربی (CBUAE) بود، اگرچه این اولین بانک در امارات متحده عربی نیست که خدمات دیجیتال ارائه می دهد .

بشیر کزور مدیر عامل توروس گفت:

“کمک به Zand ، پیشرو در بانکداری دیجیتال، در راه‌اندازی استراتژی دارایی‌های دیجیتال خود در راستای تمامی مقررات قابل اجرا، یک افتخار است.”

CBUAE اصلاحاتی را در بازار مالی دیجیتال کشور به عنوان بخشی از تحول زیرساخت مالی دولت اجرا کرده است. این اقدامات شامل الزامات تأیید صحت ضد پولشویی و سرکوب ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی بدون مجوز است.

این تلاش ها در فوریه زمانی که امارات متحده عربی از لیست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی حذف شد، نتیجه داد و امور مالی بین المللی را در این کشور نفت خیز ساده کرد.

امارات متحده عربی از زمان بازگشت به لطف ناظر بین‌المللی تامین مالی تروریسم، مقررات جدیدی را برای صدور مجوز برای استیبل کوین‌ها وضع کرده است که به گفته ناظران ممکن است سرمایه‌گذاری خارجی را پیچیده کند.

با این وجود، امارات شاهد موجی از شرکت‌های رمزنگاری بود که امسال به آنجا نقل مکان کرده و مجوز دریافت کردند، از جمله Binance، Crypto.com، Nexo، Solana، Laser Digital، Hashed Ventures کره جنوبی، Blockdaemon و Chainalysis.

Taurus در ژوئن ۲۰۲۳ با بلاک چین Polygon ادغام شد . این بانک با سرمایه‌گذاری‌های بانک عرب سوئیس، دویچه بانک، کردیت سوئیس و سایرین پشتیبانی می‌شود و به مؤسسات مالی بزرگ شامل بانک عرب سوئیس و دویچه بانک ، و همچنین شرکت های کوچک و متوسط ​​خدمات ارائه می‌دهد.

گستره جغرافیایی Taurus به ترکیه و کانادا نیز گسترش یافته است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا