اخبار گوناگون

با طراحی سایت شرکتی برند خود را تبلیغ کنید!

طراحی سایت شرکتی یکی از قدرتمندترین راهبردهای تبلیغات و بازاریابی است و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن مزایا و منافع فراوانی را برای شرکت‌ها به همراه دارد.

در عصر دیجیتال امروز، تأثیر عمیق فناوری‌ها بر رفتار مردم و سبک زندگی آنها اجتناب ‌ناپذیر است و از آنجا که پیشرفت تکنولوژی رو به تکامل است؛ نیازهای مصرف‌کنندگان و شیوه زندگی آنها نیز در حال تغییر است. وب‌سایت‌ها منبع ارزشمند دستیابی اطلاعات درباره محصولات و خدمات هستند و مخاطبان با چند کلیک ساده هر چیزی را که می‌خواهند پیدا می‌کنند.

به همین دلیل شرکت‌ها و کسب‌وکارها باید استراتژی‌های بازاریابی خود را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کننده و مشتری مدرن و مدگرا تطبیق دهند. با ایزی وب همراه شوید تا دلایل حیاتی طراحی وب‌سایت شرکتی را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی وب سایت شرکتی چیست و چرا مهم است؟

نظر به آن که مشتری همیشه عجله دارد و چون به‌ خوبی می‌داند که در کسری از ثانیه می‌تواند جواب سوالاتش را در اینترنت پیدا کند، وارد اولین سایتی می‌شود که در گوگل می‌بیند. به نظر شما چند نفر در یک‌ لحظه وارد سایت‌های رتبه اول می‌شوند؟ چگونه شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت به نفع خود و مشتری استفاده کنند؟

این سوالات یک پاسخ روشن دارد: طراحی وب سایت شرکتی!

وب‌سایت شرکتی پایگاه اصلی و اختصاصی بیزینس‌ها در دنیای اینترنت محسوب می‌شود و فراتر از یک حضور آنلاین عمل می‌کند:

·        معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات

·        توسعه برند

·        افزایش درآمد و سودآوری شرکت

·        ورود به بازارهای جهانی

·        معرفی کامل مشخصات شرکت (مأموریت‌ها، اهداف، عملیات، رویدادها، شرکا و سهام‌داران)

·        محتوای مشتری ‌محور (ارتباط با مشتریان و مخاطبان، خدمات و پشتیبانی، اطلاع‌رسانی)

بنابراین با توجه به موارد بالا می‌توان گفت ساخت و توسعه وب‌سایت شرکتی ضروری است و هدف اصلی پیشرفت، افزایش شهرت و اعتبار، تقویت آگاهی از برند و ارائه خدمات پشتیبانی منطبق با مأموریت و ارزش‌های کلی کسب‌وکار است.

طراحی سایت شرکتی

مهمترین دلایل طراحی سایت شرکتی

کاربران به‌راحتی همه شرکت‌ها را از نظر کیفیت محصولات و خدمات، قیمت، مزیت رقابتی و حفظ حقوق مشتری با هم مقایسه می‌کنند و سرانجام بهترین و مناسب‌ترین شرکت را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل شرکت‌ها به ‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مردم، دستیابی به چشم‌‌اندازهای در حال تغییر دنیای آنلاین و پیشی‌گرفتن از رقبا مجبور هستند که حتی جلوتر از این تحولات گام بردارند. سایر دلایل راه‌اندازی سایت شرکتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-با طراحی سایت شرکتی بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید.

یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت‌ها پس از راه اندازی کسب‌وکار خود، دستیابی به بالاترین حد از بازگشت سرمایه (ROI) است. به این معنی که ساخت، پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت شرکتی یکی از تکنیک‌های مطمئن و کارآمدی است که به افزایش دیده‌شدن و حسن شهرت شرکت کمک می‌کند. در ادامه مهم‌ترین نکات خدمات پشتیبانی سایت به شرح زیر است:

۱- ابتدا وب‌سایت را با متناسب با سلایق و علایق مخاطبان هدف طراحی کنید.

با راه اندازی سایت مشتریان چه چیزهایی را می‌بینند؟

چه چیزهایی باعث می‌شود آنها در سایت بمانند و دوباره به آن بازگردند؟

پاسخ به این سؤالات کمک می‌کند تا یک وب‌سایت عالی برای ایجاد سر نخ‌ها و فروش بیشتر را توسعه دهید.

۲- روی بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه‌گذاری کنید.

سئوی سایت حرفه‌ای و به روز ضمانت می‌کند تا وب‌سایت صدرنشین موتورهای جستجو باشد و هر چقدر بتوانید کیفیت سئو سایت را بالاتر ببرید ترافیک سایت، سرنخ‌ها (Lead) و فروش نیز به مراتب بیشتر می‌شود.

۳- دعوت به اقدام (CTA) را به طور مؤثری پیاده‌سازی کنید.

فراخواندن کاربران مشتاق برای انجام یک سری از کارها، شامل دستورالعمل‌هایی است که بازدیدکنندگان را برای ورود به مراحل بعدی هدایت می‌کند. در طراحی سایت شرکتی معمولاً از جملات کوتاه متنی و یا دکمه‌های مخصوصی برای این کار استفاده می‌شود. به ‌عنوان ‌مثال می‌توانید از کاربران خود بخواهید برای دریافت خبرنامه ثبت‌نام کنند یا در نظرسنجی‌ها شرکت کنند. موفقیت دعوت به اقدام در این است که بتوانید واضح و شفاف درخواست خود را بیان کنید.

 با پیروی از نکات فوق اطمینان داشته باشید که در طی زمان شما به حداکثر بازگشت سرمایه خود می‌رسید؛ زیرا هزینه خدمات و پشتیبانی سایت مقرون به صرفه و مناسب است و سیل انبوهی از مخاطبان را به سوی سایت می‌کشاند به این ترتیب وسعت مخاطبان زمینه‌ای عالی برای پیاده‌سازی استراتژی‌های تبلیغات و بازاریابی است و فروش را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

۲-وب‌سایت اعتبار شرکت را بیشتر می‌کند.

معمولاً وقتی شرکت‌ها به دنبال افزایش اعتبار هستند از آگهی‌های تلویزیونی یا تبلیغات بیلبورد استفاده می‌کنند؛ اما این روزها با شیوه‌های نافذ و کارساز دیجیتال مارکتینگ می‌توانند حسن شهرت خود را تقویت کنند.

۱- تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند

اگر از خود می‌پرسید چگونه می‌توان از دیجیتال مارکتینگ برای افزایش اعتبار وب‌سایت استفاده کرد؟

جواب ساده است. طراحی وب‌سایت حرفه‌ای و توسعه آن با تولید محتوای غنی، آموزنده، مختصر و کاربردی میسر می‌شود.

محتوای به‌ درد بخور و جذاب، آهنربای قدرتمندی است که نگاه کاربر را سریعاً جذب می‌کند و او را به گشت‌ و گذار در سایت ترغیب می‌کند. روش‌های تولید محتوای غنی عبارت‌اند از:

تصاویر واضح و با کیفیت بالا

طرح بندی‌های رنگی متناسب با حوزه کسب‌وکار و نوع خدمات و محصولات و برند

ارائه مطالب آموزنده و مقالات طراحی وب‌سایت شرکتی

استفاده از بک لینک سایت‌های معتبر

تجزیه و تحلیل سایت و حذف لینک‌های نامناسب و بهینه‌سازی لینک‌های داخلی

طراحی تعاملی سایت (UI,UX کاربرپسند، ناوبری آسان، افزایش سرعت سایت، فضای سفید و چیدمان صفحات).

۲-    انتخاب یک سرویس میزبانی وب عالی و معتبر

 انتخاب هاست (Host)

 یک سرویس هاست مطلوب و مناسب را با توجه به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند مصرفی، کنترل ترافیک، پیکربندی سرور و بک‌آپ‌گیری روزانه انتخاب کنید.

 نام دامنه (Domain)

 نام دامنه سایت باید با نام شرکت همخوانی داشته باشد. اگر این موضوع غیر ممکن به نظر می‌رسد نام دامنه‌ای را متناسب با حوزه کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

خدمات و پشتیبانی هاست و دامین

از شرکت‌های معتبر هاستینگ برای دریافت پشتیبانی با قیمت مناسب استفاده کنید و سرویس‌های آن را به دقت بررسی کنید.

 با وب‌سایت شرکتی جلوتر از رقبای خود حرکت کنید.

داشتن یک وب‌سایت شرکتی حرفه‌ای به این معنی است که عضلات و ماهیچه‌های کسب‌وکار شما برای راندن رقبا از صحنه بسیار قوی و پرزور هستند. بسیاری از شرکت‌های کوچک و نوپا با تمرکز بر ساخت و توسعه یک سایت سطح بالا فرصت مناسبی برای رقابت با غول‌های صنعتی پیدا می‌کنند.

در هر صنف و حوزه‌ای که کار می‌کنید باید به طور مداوم سایت خود را به‌روزرسانی و بهینه‌سازی کنید، کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و مزیت رقابتی مشتری پسند ایجاد کنید تا رقبای خود را از سر بگذرانید. برای دستیابی به این هدف اقدامات زیر را مدنظر قرار دهید:

·        استراتژی قیمت‌گذاری

بعد از بررسی رقبا، تحلیل مشتری و تحقیقات بازار محصولات و خدمات خود را با استفاده از فیلترهای پیشرفته مرتبط با قیمت مثل کمترین و بیشترین قیمت دسته‌بندی کنید و پرفروش‌ترین آنها را به مشتریان پیشنهاد دهید.

به گفته ایزی وب:

طراحی سایت شرکتی برای رسیدن به اهداف مهم شرکت و رقابت با سایر رقبا، تبدیل به یک اصل مهم و تأثیرگذار شده است. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد جامعه به اینترنت، تبلیغات و فروش کسب‌وکارها از آن حالت سنتی فاصله گرفت و بیشتر تمرکز خود را روی سایت‌ها و فضای دیجیتال گذاشتند. امروزه اکثر کسب‌وکارهای موفق برای توسعه برند خود و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، طراحی سایت اختصاصی را در دستور کار قرار می‌دهند.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ تکنیک‌ها و متدهای نوآورانه، خلاقانه، حتی هنرمندانه‌ای برای جلب مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی وجود دارند و نباید از آنها غافل شوید. استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال عبارت‌اند از:

 ۱- ساخت پرسونای خریداران و مشتریان

پرسونای مشتریان روشی است که شخصیت و رفتار، سبک زندگی و علاقه‌مندی‌های مشتریان ایدئال را به تصویر می‌کشد. از طریق برقراری ارتباط با مشتریان، نظرسنجی، فرم درخواست و سایر موارد می‌توانید اطلاعات لازم برای ساخت پرسونای مشتری را پیدا کنید.

 ۲- شناسایی ابزارهای بازاریابی

همان‌طور که گفته شد علاوه بر ادغام شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی، رسانه‌های پولی، پنل‌های ارسال پیامک، ایمیل مارکتینگ و جشنواره‌ها بهترین تکنیک‌ها برای تبلیغات و برندسازی و جدب مخاطبان بالقوه هستند.

ساخت وب سایت شرکتی

بهترین ایده این است که کار طراحی و توسعه سایت شرکتی خود را به کاردان بسپارید. شرکت‌های معتبری مانند ایزی وب با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع وب سایت‌ها، بهترین و حرفه‌ای‌ترین سایت متناسب با اهداف، سلیقه و نیازهای بازار کارفرما طراحی می‌کند.

قیمت طراحی وب‌سایت شرکتی با توجه به نوع پروژه و حوزه فعالیت، امکانات و ابزارها، برنامه‌نویسی و کدنویسی، نوع خدمات پشتیبانی، متفاوت است؛ اما نگران نباشید ایزی وب با توجه به شرایط کارفرما قیمت و نحوه پرداخت را اعلام می‌کند.

قبل از هرگونه اقدامی می‌توانید نمونه کار طراحی وب‌سایت شرکتی را در سایت ایزی وب به‌دقت بررسی کنید.

در نهایت اگر می‌خواهید در دنیای شلوغ و رقابتی امروزی کسب‌وکار خود را توسعه دهید و موفق شوید، برند خود را برجسته‌سازی کنید و اعتباری به هم بزنید؛ وقت آن رسیده است که درخواست مشاوره طراحی وب‌سایت شرکتی خود را با کارشناسان ایزی وب ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا