ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

آیا DOGS Airdrop را در تلگرام از دست داده اید؟ این ایردراپ های هیجان انگیز با مضمون حیوانات را ببینید

DOGS با رویداد هیجان‌انگیز airdrop خود در جامعه کریپتو سر و صدایی ایجاد کرد که قرار است همچنان توجه گسترده‌ای را به خود جلب کند.

در ۲۶ آگوست، تاریخ ثبت رسمی فهرست، شرکت کنندگان به طور متوسط ​​۹۵۰۰ توکن $DOGS را به عنوان بخشی از توزیع عظیمی که مجموعاً بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار DOGS بود دریافت کردند.

با توجه به ۵۳ میلیون کاربر قابل توجه در ربات خود، طبق آخرین به روز رسانی در کانال رسمی تلگرام آنها، ۳۰ میلیون واجد شرایط ایردراپ تایید شده اند.

ارزش این ایردراپ تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار بود که هر کاربر به طور متوسط ​​۱۲ دلار توکن دریافت می کرد. DOGS توسط چندین صرافی بزرگ مانند Binance، Bybit و چندین مورد دیگر فهرست شد. قیمت DOGS در حال حاضر ۰.۰۰۱ دلار است.

Airdrop چگونه کار می کند؟

واجد شرایط بودن: برای واجد شرایط بودن برای Airdrop، در درجه اول به یک حساب کاربری تلگرام نیاز دارید. هرچه اکانت تلگرام شما بیشتر فعال باشد، ممکن است توکن های بیشتری دریافت کنید، اگرچه فعالیت و احتمالا داشتن اشتراک تلگرام پریمیوم نیز می تواند بر میزان آن تأثیر بگذارد.

فرآیند ادعا: کاربران باید با ربات یا مینی برنامه تلگرام برای ادعای توکن های خود تعامل داشته باشند. این ممکن است شامل پیروی از دستورالعمل های خاص ارائه شده توسط ربات یا داخل برنامه باشد.

تعامل با انجمن برای توکن‌های بیشتر: کاربران می‌توانند با تعامل بیشتر با انجمن یا پلتفرم، مانند دعوت از دوستان، اشتراک در کانال‌های اجتماعی مرتبط، یا شرکت فعال در گروه تلگرام، توکن‌های بیشتری کسب کنند.

اکنون بعد از محبوبیت داگز چند مورد دیگر با مضمون حیوانات وجود دارد که می توانید آن ها را به سبد ارز دیجیتال خود اضافه کنید:

اینجا در این ربات تلگرام به CATS بپیوندید: لینک

به PIGS در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به DUCKS در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به GOATS در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به FOGS اینجا در این ربات تلگرام بپیوندید: LINK

به PANDAS در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به FOXS در این ربات تلگرام بپیوندید: LINK

در اینجا در این ربات تلگرام به BIRDS بپیوندید: لینک

به MONEY DOGS در اینجا در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به OWLS در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به AGENT301 در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

به Rats Kingdom در این ربات تلگرام بپیوندید: لینک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا