ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کد مورس روزانه Hamster Kombat در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴

کد مورس ۱۵ سپتامبر : INTRIGUE است. ( نگه داشتن طولانی= ▬  و ضربه کوتاه = ●)

I: ● ●
N: ▬ ●
T: ▬
R: ● ▬ ●
I: ● ●
G: ▬ ▬ ●
U: ● ● ▬
E: ●

همستر کمبت (Hamster Kombat) از زمان معرفی خود در مارس ۲۰۲۴ به سرعت جامعه بازی های آنلاین را مجذوب خود کرده است.

این بازی پیشگامانه برای کسب درآمد که در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام موجود است، کاربران را به جمع آوری سکه، آموزش و رقابت با همسترهای مجازی دعوت می کند.

افزایش سریع محبوبیت آن، به ویژه در میان علاقه مندان به رمزنگاری در تلگرام، اکنون شامل میلیون ها بازیکن فعال در سراسر جهان می شود.

همستر کمبت بر روی شبکه باز (TON)، یک پلتفرم بلاک چین که یک محیط گیم پلی امن و غیرمتمرکز را تضمین می کند، کار می کند.

بازیکنان ارز درون بازی به دست می‌آورند که به عنوان «Hamster Coins» شناخته می‌شود، که می‌توان آن را با ارز دیجیتال دنیای واقعی مبادله کرد.

این مدل جذاب بازی برای کسب درآمد، با بیش از ۲۵۰ میلیون همستر در این بازی، پایگاه بازیکنان قابل توجهی را جذب کرده است.

ترکیب سادگی با عمق استراتژیک بازی بسیار جذاب است. قابل دسترسی در هر زمان و هر مکان از طریق برنامه تلگرام، رابط بصری آن و مکانیسم های هیجان انگیز آن را برای همه لذت بخش می کند.

تسلط در همستر کمبت به مهارت ضربه زدن، اجرای ترکیب‌های روزانه و استفاده از کارت استراتژیک نیاز دارد. بازیکنان همچنین می توانند با انجام کارهای روزانه و شرکت در رویدادهای خاص، سکه همستر کسب کنند.

ظهور همستر کمبت، جامعه بازیکنان پر جنب و جوشی را پرورش داده است. کانال رسمی تلگرام آن بیش از ۱۸.۶ میلیون مشترک دارد و حساب توییتر بازی ۳ میلیون دنبال کننده را جذب کرده است.

همستر کمبت با ۴۲ میلیون بازیکن فعال و پایگاه کاربر به سرعت در حال رشد، قلب گیمرهای جهانی را به دست آورده است.

موفقیت این بازی به دلیل گیم پلی جذاب و فرصت فریبنده برای کسب ارز دیجیتال واقعی است. همانطور که همستر کمبت به رشد خود ادامه می دهد، آماده است تا موجی از بازی های مشابه را الهام بخشد و راه های خلاقانه و هیجان انگیزی را برای کسب ارز دیجیتال از طریق گیم پلی ساده و اعتیادآور به کاربران ارائه دهد.

در نتیجه، همستر کمبت چیزی بیش از یک بازی است. این یک پیشرو در چشم انداز در حال تکامل بازی های برای کسب درآمد است و معیار جدیدی را برای ترکیب سرگرمی ها با پاداش های مالی واقعی ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا