ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین در بحبوحه افزایش تنش های ایران و اسرائیل به زیر ۶۲۵۰۰ دلار رسید

بیت کوین روز سه‌شنبه پس از گزارش‌هایی مبنی بر حمله موشکی احتمالی ایران به اسرائیل، افت قابل‌توجهی را تجربه کرد و به زیر ۶۲۵۰۰ دلار سقوط کرد.

در زمان گزارش، بیت کوین در حدود ۶۲۸۰۰ دلار معامله می شد که با افزایش تنش ها در خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶ درصد کاهش داشت.

یک مقام ارشد کاخ سفید فاش کرد که ایالات متحده آماده سازی برای حمله موشکی بالستیک به اسرائیل توسط ایران را شناسایی کرده است.

ایالات متحده به طور فعال به اسرائیل در تقویت دفاع خود در برابر این حمله احتمالی کمک می کند که اذعان دارند در صورت انجام می تواند عواقب شدیدی را برای ایران به همراه داشته باشد.

این تحولات در بحبوحه تشدید خصومت ها بین اسرائیل و حزب الله لبنان مورد حمایت ایران صورت می گیرد.

نیروهای اسرائیلی عملیات زمینی و حملات هوایی را در جنوب لبنان با هدف قرار دادن مواضع حزب الله آغاز کرده اند. در پاسخ، حزب‌الله موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک کرده است که باعث تخلیه سراسر منطقه شده است.

قیمت بیت کوین اغلب به رویدادهای ژئوپلیتیکی واکنش نشان می دهد و این اتفاق رفتار آن را در بحران های مشابه گذشته بازتاب می دهد.

در ماه آوریل، بیت کوین پس از حمله موشکی اسرائیل به ایران به زیر ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرد که بر ارزهای دیجیتال اصلی مختلف تأثیر گذاشت.

سایر رویدادهای جهانی مانند جنگ تجاری آمریکا و چین و درگیری روسیه و اوکراین نیز حساسیت این ارز دیجیتال را به ناآرامی های ژئوپلیتیکی با تغییرات قابل توجه قیمت در طول تنش های شدید نشان داده است.

با این حال، علیرغم وحشت اولیه، بیت کوین تمایل به بهبودی را پس از عدم قطعیت های ژئوپلیتیکی نشان داده است. این انعطاف پذیری همچنان آن را به نقطه کانونی مورد توجه در دوره های بی ثباتی جهانی تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا