ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تمرکز رویدادهای کریپتو بر قوانین و سیاست‌ها با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا

با کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات در ایالات متحده که در آن مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی آن‌ها را در مجلس نمایندگان، سنا و ریاست جمهوری نمایندگی کند، برخی رویدادهای کریپتو به طور ویژه بر قانون‌گذاری و سیاست‌ها متمرکز شده‌اند.

در کنفرانس Permissionless III در سالت‌لیک‌سیتی، یوتا، و رویداد Ripple Swell در میامی، فلوریدا، در اکتبر، Cointelegraph مشاهده کرد که بسیاری از پنل‌ها شامل نظرات مدیران ارشد درباره پیش‌بینی‌هایشان برای انتخابات نوامبر بین کامالا هریس (دموکرات) و دونالد ترامپ (جمهوری‌خواه) برای ریاست جمهوری ایالات متحده بود و اینکه نتیجه این انتخابات چه تأثیری بر صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۵ خواهد داشت.

Politics, Ripple, United States, US Elections 2024

صرف‌نظر از اینکه بحث‌ها ابتدا بر قانون‌گذاری یا موضوعاتی نظیر استیبل‌کوین‌ها یا استخراج بیت‌کوین متمرکز بودند، بسیاری از شرکت‌کنندگان معتقد بودند که دارایی‌های دیجیتال به گونه‌ای که پیش از این دیده نشده بود، به یک موضوع اصلی در سیاست‌های ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ تبدیل شده‌اند.

لورن بلیو، رئیس سیاست‌گذاری عمومی ریپل در ایالات متحده، در ۱۶ اکتبر در رویداد Swell گفت: «تقریباً هر پنل درباره قوانین صحبت می‌کند. ما شاهد علاقه بیشتر سیاستمداران به جزئیات این فناوری هستیم.»

موفقیت کریپتو فارغ از نتیجه انتخابات؟

در حالی که قانون‌گذاری همیشه برای بسیاری در صنعت کریپتو یک نگرانی بوده است، تعداد قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران که مایل به بحث درباره دارایی‌های دیجیتال هستند، به‌ویژه در رویدادهای کریپتومحور، به نظر می‌رسد که رو به افزایش است.

دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، تنسی سخنرانی اصلی را ارائه داد. چندین نامزد ریاست جمهوری و قانون‌گذاران نیز در اجلاس بلاک‌چین آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۳ شرکت کردند، که پس از انتخابات ایالات متحده در ۵ نوامبر از سر گرفته خواهد شد.

کریستین اسمیت، مدیرعامل انجمن بلاک‌چین، در یک کنفرانس Permissionless در ۹ اکتبر گفت: «ما در سال ۲۰۲۵ با آگاه‌ترین کنگره‌ای که تاکنون داشته‌ایم شروع خواهیم کرد، زیرا بسیاری از نامزدهای تازه‌وارد با مواضعی درباره کریپتو وارد صحنه می‌شوند.»

فاریا شیرزاد، مدیر ارشد سیاست‌گذاری Coinbase، در ۱۱ اکتبر اضافه کرد: «صرف‌نظر از نتیجه انتخابات، ما شاهد بحث‌های بسیار پیشرفته‌تری در مورد مسائل کریپتو و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نمایندگان و سنا خواهیم بود که با صدای جدید و حمایت‌گر از کریپتو وارد می‌شوند.»

در زمان انتشار این مطلب، پلتفرم Polymarket شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ۶۰ درصد تخمین زده است، در حالی که بازار Kalshi که پس از پیروزی در دادگاه علیه کمیسیون معاملات آتی کالا، اجازه شرط‌بندی روی انتخابات آمریکا را پیدا کرده بود، شانس جمهوری‌خواهان برای کنترل مجلس نمایندگان، سنا و ریاست جمهوری را ۴۲ درصد اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا