ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین از ۲۲،۴۰۰ دلار برمی گردد! آلتکوین ها چطور؟

بیت کوین (BTC) در ۲۱ دسامبر حمایت ۲۳،۰۰۰ دلاری را از دست داد زیرا معاملات روز دوشنبه شاهد شکل گیری اصلاحی بود که مدت ها انتظار آن می رفت. این اقدام در حالی صورت می گیرد که همزمان با افزایش نگرانی ها درباره شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس، معاملات آتی ایالات متحده نیز در ساعات قبل از بازار تقریبا ۲.۵ درصد کاهش یافت.

قیمت BTC به ۲۲،۴۰۰ دلار کاهش می یابد

داده های حاصل از بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان داد که BTC / USD در زمان نوشتن این مطلب، به پایین ترین سطح ۲۲،۴۱۰ دلار رسیده است، در حالی که ضررهای ۲۴ ساعته در حدود ۳.۳٪ است.

بیت-کویننمودار ساعتی (BTC / USD (Bitstamp. منبع: TradingView

این اقدام سوظن تحلیلگران را تایید می کند که بیت کوین پس از یک هفته افزایش تقریبا ثابت، اصلاح می شود. معامله گران در حال حاضر به دنبال ۲۰،۰۰۰ دلار هستند که به عنوان یک سطح حمایتی مهم تایید شده است.

در ابتدای هفته گذشته، بزرگترین ارز رمزنگاری شده هنوز زیر ۱۹،۵۰۰ دلار بود، سطحی که تحلیلگر بازارهای Cointelegraph، مایکل ون دو پوپ، معتقد است اکنون می تواند هدف کوتاه مدت قیمت را تشکیل دهد.

وی در اظهارات آخر هفته، ۲۲،۸۰۰ دلار را منطقه مهمی برای نگهداری به منظور حفظ چشم انداز صعودی خواند.

آلت کوین ها در خطر هستند

توکن های مهم altcoin تحت تأثیر بیت کوین قرار گرفته و متضرر شدند. آلتکوین ها با رهبری اتر (ETH) در تایم فریم روزانه ۶٪ ریزش را تجربه کردند.

نمودار
بررسی اجمالی بازار ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

لایت کوین (LTC) در زمان نوشتن این مطلب ۸.۵٪ افت داشت، در حالی که XRP با از دست دادن ۷.۴٪ به ۰.۵۳ دلار رسید.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا