ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت اتریوم – اخبار، تحلیل و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اتریوم

قیمت اتریوم مانند هر ارز دیجیتال دیگری دائما در حال نوسان است و ما در سایت فیماچارت سعی کردیم تا بخشی را به عنوان قیمت لحظه ای اتریوم و اخباری که روی این ارز تاثیر می گذارند ایجاد کنیم تا معامله گران بتوانند از اخبار مهم و تاثیر گذار این ارز به طور مداوم و بروز آگاه شوند.

این صفحه به طور مداوم آپدیت خواهد شد و اگر قصد معامله در ارز دیجیتال اتریوم را دارید، هر چند روز یک بار به صفحه قیمت اتریوم مراجعه کنید تا از آخرین تحلیل های این رمزارز محبوب اطلاع پیدا کنید.

نوشته های مشابه

نمودار قیمت اتریوم


معرفی کوتاه اتریوم

ارز دیجیتال شبکه اتریوم، «اتر» (Ether) نام دارد و واحد اختصاری آن ETH است. این دارایی به‌عنوان واحد پولی شبکه و همچنین راهی برای پرداخت هزینه‌ها و کارمزدها در نظر گرفته می‌شود. بنابراین هر چقدر که مقبولیت شبکه اتریوم افزایش پیدا کند، از نظر تئوری ارزش اتر هم افزایش خواهد یافت.

در بین اعضای جامعه ارزهای دیجیتال، به ارز دیجیتال شبکه اتریوم، همان اتریوم هم گفته می‌شود، اما در حقیقت نام آن اتر است. بنابراین اگر جایی «خرید اتریوم»، «تحلیل اتریوم» و … را دیدید، منظور همان اتر است.

اتریوم همچنان دست نیافتنی – هدف بعدی اتریوم چیست؟ شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

اتریوم با رشد خیره کننده خود به همراه بیت کوین و بیشتر ارزهای دیچیتال دیگر توانست سقف جدیدی را ایجاد کرده و در این لحظه به قیمت ۱۸۴۶ دلار برسد.

قیمت اتریوم

با توجه به نمودار اتر و لول های فیبوناچی و واکنش جالب به آن ها به نظر می رسد اتریوم سودای سه هزار دلاری در سر دارد. طبق تحلیل هدف اول اتریوم ۳۱۴۵ دلار است که رسیدن به آن اصلا غیرممکن نیست. تنها نکته مهم زمان رسیدن به این قیمت است که رشد بیت کوین می تواند این زمان را کوتاه تر کند.

اتریوم هزاردلاری شد – ۱۵ دی ماه ۹۹

اتریوم با یک رشد خیره کننده توانست به راحتی قله ۱۰۰۰ دلاری را فتح کند و در حال حاضر در محدوده ۱۱۴۳ دلار در حال نوسان است.

تحلیل اتریوم

در نمودار فوق به خوبی مشخص است که در تایم فریم روزانه اتر توانست از مثلث خارج شود و بعد از یک پولبک خوب به خط بالای مثلث جهش قیمتی پیدا کرد و تا ۱۱۴۰ دلار پیشروی کرد. البته بیت کوین و اکثر آلت کوین ها نیز در این مدت رشد قیمتی خوبی داشتند و تقریبا تمام ۵۰ ارز دیجیتال برتر رشد قیمتی را تجربه کردند. حالا دیگر هیچ مقاومتی سر راه اتر نیست و باید ببینیم در ادامه به کجا خواهد رفت.

تحلیل اتریوم در تاریخ ۸ دی ماه ۹۹

قیمت اتریوم

همانطور که در تحلیل قبلی اشاره کردیم، اتریوم به رشد قیمتی خود ادامه داد و سقف قبلی را نیز به راحتی شکست. در حال حاضر قیمت هر اتر به ۷۳۴ دلار رسیده و احتمال دارد در همین نواحی کمی استراحت کند. هدف نهایی اتر در کوتاه مدت حدود ۱۰۰۰ دلار است که بعید نیست خیلی زود به آن دست پیدا کند. باید چندروزی صبر کنیم تا روند قیمتی جدید اتر مشخص شود.

تحلیل اتریوم در تاریخ ۲ دی ماه ۹۹

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم در تایم روزانه در یک روند صعودی قرار دارد و به نظر می رسد در اولین گام به سمت سقف قبلی حرکت خواهد کرد. RSI نیز وضعیت مناسبی دارد و در صورتی که بتواند خط بالای خود را بشکند، رالی جدید صعود این سهم آغاز خواهد شد. اگر به ابرهای کومو در اندیکاتور ایچیموکو نیز توجه کنید، کاملا روند سهم صعودی است و فعلا هیچ نشانی از نزول سهم دیده نمی‌شود. در صورت ادامه دار بودن این روند هدف اول قیمت اتریوم ۶۷۰ دلار خواهد بود که حدود ۱۰ درصد رشد قیمتی است.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام چرا این اتر بیت می‌ریزه ایننم بدتر می‌ریزه ولی بیت رشد می‌کنه اتر رشد نداره!!؟؟واقعا کسی اطلاعی نداره از این قضیه؟؟؟؟؟؟..

    1. نه اینطور نیست. تفاوتی نداره و همه ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی دارند. قیمت اتریوم هم از این قاعده مستثنی نیست.

    1. تقریبا تمامی صرافی های معتبر نیاز به احراز هویت دارند. البته می تونید از صرافی های غیرمترمکز مثل waves و … استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا