بورساخبار بورس و اقتصاد

شستا بالاخره سبزپوش شد

شستا بالاخره سبزپوش شد:در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند منفی روزهای گذشته خود بیش از ۸ هزار واحد افت کرد ولی شاخص هم‌وزن همچنان صعودی است.

 در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس باز هم شروعی منفی داشت و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار افتی ۰.۵ درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که شاخص کل‌ هم‌وزن همانند روزهای معاملاتی اخیر روندی صعودی را به ثبت رسانده است.

در دقایق ابتدایی معاملات امروز بورس روند معاملات به نحوی بوده که تقریبا صف فروش سنگینی در هیچ کدام از نمادها دیده نمی‌شود ولی اکثر نمادهای شاخص‌ساز در محدوده منفی در حال معامله هستند. ارزش معاملات در این مدت نیز بالغ بر یکهزار میلیارد تومان بوده که نسبت به معاملات اول وقت روز گذشته اندکی کمتر بوده است.

فولاد و خودرو تاثیرگذارترین نمادهای منفی و فخاس، سخاس و خپارس تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بر شاخص کل بورس هستند. این در حالی است که در گروه خودرویی، خپارس بر خلاف دیگر همتایان خود روندی مثبت داشته و با صف خرید همراه است. با این حال جو مثبتی که در یکی دو هفته گذشته در گروه دارویی وجود داشته، امروز در حال شکستن است و بسیاری از نمادهای گروه دارویی وارد محدوده منفی شده‌اند.

همچنین نماد شستا که اخیرا همواره در محدوده منفی معامله می‌شد در حال حاضر در محدوده مثبت تابلو در حال معامله است. باید دید آیا در ادامه معاملات امروز، سبزپوشی شستا روند معاملات دیگر سهام شاخص‌ساز را مثبت می‌کند یا خیر.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا