فارکستحلیل جفت ارز

بررسی روند قیمت طلا، سه شنبه ۹ دی

طلا در اوایل روز سه شنبه روند صعودی در پیش گرفته و به ۱،۸۸۰ دلار افزایش یافت که معادل ۰.۴۰ درصد رشد می باشد. این اتفاق با ضعف دلار آمریکا پس از تصویب بسته ۲،۰۰۰ دلاری کمک مالی توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ  همراه بود.

این طرح در حال راهیابی به مجلس سنا بوده که به احتمال زیاد با مخالفت جمهوری‌خواهان به دلیل کسری بودجه روبرو شود. همچنین احتمال مخالفت مجلس نمایندگان با بودجه دفاعی پیشنهادی از سوی ترامپ وجود دارد.

Gold Conflulence

اکنون همگرایی ۳۸.۲٪ اصلاح فیبوناچی و باند بالایی بولینگر در نمودار روزانه (۱ بعدی) از روند صعودی فوری در حدود ۱،۸۸۲ دلار محافظت می کند. با این حال، حرکت صعودی و احساسات تجاری، همراه با ضعف دلار آمریکا، می تواند به خریداران طلا کمک کند تا از مقاومت های موجود عبور کرده و آنها را بشکنند.

به دنبال آن، سطح ۶۱.۸٪ اصلاح فیبوناچی یک ماهه (۱M) و سطح بالای بولینگر در تایم فریم چهار ساعته، حدود ۱،۸۹۰ دلار است و در صورت شکست به ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید. در روند نزولی، ۲۰۰-HMA و ۳۸.۲٪ اصلاح فیبوناچی هفتگی نزدیک به ۱،۸۷۵ دلار به یک سطح حمایتی تبدیل می شود.

فروشنده های طلا کمتر کنترل بازار را در دست می گیرند مگر اینکه شاهد شکسته شدن اندیکاتور میانگین متحرک ۵۰ روزه و سطح ۲۳.۶٪ اصلاح فیبوناچی هفتگی نزدیک به ۱،۸۶۸ دلار باشیم. 

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا