ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC)، پنج شنبه ۷ ژانویه ۲۰۲۱

در حالی که بیشتر آلت کوین های بزرگ در حال افزایش هستند، XRP در نزدیکی پایین ترین سطح خود به سر می برد و این نشان می دهد که معامله گران در سطح فعلی خرید پرقدرتی انجام نمی دهند.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

این تثبیت همچنین نشان می دهد که فروشنده ها به راحتی کار می کنند. این عدم علاقه خریداران و فروشنده ها می تواند نوسانات را برای چند روز دیگر افزایش دهد.

اگر فروشنده ها قیمت زیر حمایت ۰.۱۶۹ دلار بکشانند، مرحله بعدی حرکت نزولی می تواند آغاز شود. چنین حرکتی می تواند باعث وحشت فروش شود که ممکن است منجر به کاهش ۰.۱۰ دلار شود.

برعکس، شکستن بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۰ دلار) اولین نشانه قدرت است و بهبود می تواند تا بالای ۰.۳۸۵ دلار ادامه یابد.

LTC / USD

بعد از طی نوسانات شدید در ۴ ژانویه، لایت کوین (LTC) در ۵ ژانویه الگوی کندل استیک  inside day را ایجاد کرد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین خریداران و فروشنده ها بود. عدم اطمینان به روند صعودی برطرف شده و خریداران در حال حاضر در تلاشند این روند را از سر بگیرند.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۱۷۳.۳۳۱۲ دلار برسانند، جفت ارز LTC / USD می تواند تا ۱۸۰ دلار و سپس به ۲۰۰ دلار برسد.

با این حال، اگر قیمت از ۱۷۳.۳۳۱۲ دلار کاهش یابد، آنگاه این جفت ارز می تواند به ۱۴۰ دلار سقوط کند و برای چند روز بین این دو سطح محدود باقی بماند.

شکست در زیر حمایت ۱۴۰ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۰ دلار) ممکن است شرایط را به نفع فروشنده ها تغییر دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا