ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

روند این ۳ رمزارز چگونه خواهد شد؟ ریپل، لایت کوین، کاردانو + تحلیل (شنبه ۲۰ دی)

ریپل (XRP) تنها رمز ارز اصلی است که در روند صعودی اخیر شرکت نکرده است. معامله گران فرصتی را حس کردند و قیمت را در ۷ ژانویه به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۰ دلار) رساندند، اما فروش نزدیک به ۳۸.۲٪ سطح اصلاح فیبوناچی مانع از بالا رفتن قیمت به بالای ۰.۳۵۸۲۰۲ دلار می شود.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها در حال حاضر سعی می کنند قیمت خود را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. این نشان می دهد که احساسات در رابطه با جفت ارز XRP / USD همچنان منفی است و معامله گران در رالی ها اقدام به فروش می کنند. این جفت ارز اکنون می تواند بین ۰.۱۶۹ تا ۰.۳۸۵ دلار در نوسان می باشد.

برخلاف این فرض، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۰.۳۸۵ دلار برسانند، نشان می دهد روند نزولی به پایان رسیده است. این ممکن است منجر به صعود به SMA 50 روزه (۰.۴۵ دلار) شود.

LTC / USD

لایت کوین (LTC) در ۷ ژانویه الگوی کندل Doji را تشکیل داد و منجر به سیو سود معامله گران نزدیک به مقاومت ۱۸۰ دلار شد. فروشنده ها فرصتی برای متوقف کردن روند صعودی احساس کردند و امروز سعی در اصلاح آن داشتند.

لایتکویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

با این حال، خریداران هیچ حوصله ای برای تحمل این اوضاع ندارند و امروز، همانطور که از سایه بلند روی کندل دیده می شود، با شدت ریزش کردند. اگر جفت ارز LTC / USD به بالای مقاومت سرسخت ۱۸۰ دلار برسد، جفت ارز LTC / USD می تواند به ۲۰۰ دلار برسد.

RSI همچنان در محدوده اشباع خرید باقی مانده است و این نشان می دهد که فروشنده ها ممکن است دوباره تلاش کنند تا به ۱۸۰ دلار برسند. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۸ دلار) سقوط کند.

بازگشت شدید در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که روند صعودی باقی می ماند، اما شکست در زیر آن احتمال اصلاح عمیق تر را افزایش می دهد.

ADA / USD

خریداران تلاش کردند روند صعودی را در ۷ ژانویه ادامه دهند، اما فروشنده ها با قدرت بالاتر از ۰.۳۴۰ دلار اقدام به فروش کردند. کاردانو (ADA) امروز، جایی که خرید اتفاق افتاده، در سطح ۰.۲۶۱۴۲۴۱ دلار در سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰٪ اصلاح شد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

سایه بلند روی کندل امروز نشان می دهد که معامله گران با افزایش میزان احساسات، از کاهش قیمت برای تثبیت استفاده می کنند. اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای مقاومت بالایی برسانند، ADA / USD ممکن است روند صعودی را از سر گرفته و به ۰.۴۰ دلار و سپس به ۰.۵۰ دلار برسد.

با این حال، اگر فروشنده ها مجددا با موفقیت از محدوده بالاسری دفاع کنند، ممکن است این جفت ارز برای چند روز بین ۰.۲۶ تا ۰.۳۵ دلار در نوسان باشد. شکست در زیر ۰.۲۶ دلار می تواند اصلاح عمیق تر در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۱ دلار) را شروع کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا