ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

PayPal طی ۲۴ ساعت میزبان ۲۴۲ میلیون دلار معاملات رمزنگاری بود!

شرکت جهانی PayPal با حجم ۲۴۲ میلیون دلار دارایی دیجیتال که طی ۱۱ ژانویه دست به دست شده است، رکورد قبلی خود را دو برابر کرده است.

بنا به داده های Nomic، معاملات دیروز PayPal رکورد ۱۲۹ میلیون دلاری قبلی این شرکت که در ۶ ژانویه ثبت شده بود را بهبود بخشید. از ۱ ژانویه، حجم روزانه ۹۵۰٪ رشد پیدا کرده و از ۲۲.۸ دلار افزایش یافته است.

با اوج گرفتن حجم پی پال در بحبوحه افزایش بیت کوین به بالاترین سطح جدید، به نظر می رسد شرکت پرداخت در ایالات متحده محبوبیت خود را در بین معامله گران خرد بیشتر کرده است. الکس ساندرز از ناگتس نیوز اظهار داشت که افزایش حجم PayPal نشانه احتمالی افزایش مقبولیت در بین معامله گران خرد است و با ارسال توئیت نوشت:

معامله گران خرد وارد شدند.

علی رغم اینکه بسیاری از افراد در انجمن رمزنگاری از ورود PayPal به این صنعت برای سوق دادن کاربران جدید به سمت دارایی های دیجیتال تمجید می کنند، دیگران PayPal را به دلیل ایجاد یک جامعه رمزنگاری “محدود شده” که از قابلیت برداشت پشتیبانی نمی کند، انتقاد کرده اند. توماس زوبل کاربر توییتر احتمال زیاد شدن حجم ناشی از خرده فروشی را عنوان کرده و چنین نوشت:

آیا راهی وجود دارد که ببینید آیا این حجم خرید یا فروش بوده است؟ در این دامپ عظیم، ممکن است فقط فروشندگان خرد تسلیم شوند نه اینکه فشار خرید ایجاد کنند.

بحث در مورد صعودی بودن یا نزولی بودن نقطه عطف PayPal اندکی پس از آن اتفاق افتاد که مدیر عامل Nexo، آنتونی ترنچف حدس زد که سقوط اخیر بیت کوین از سطح بیش از ۴۰،۰۰۰ دلار توسط سرمایه گذاران خرد که برای دستیابی به سود خود تلاش می کردند، انجام شده است.

خدمات رمزنگاری PayPal از طریق صرافی ItBit Paxos قابل دسترسی است. PayPal ItBit معاملات رمزنگاری شده خود را با راه اندازی خدمات تجارت دارایی های دیجیتال در اکتبر ۲۰۲۰ اداره می کند.

انتظار می رود PayPal در ماه های آینده خدمات ارز رمزنگاری شده را به ۲۶ میلیون معامله گر خود ارائه دهد، که احتمالاً تقاضای بیشتری برای خدمات رمزنگاری این شرکت ایجاد می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا