فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آموزش اسیلاتور تمساح (Gator Oscillator)

Gator Oscillator، نوسانگر تمساح، مکمل اندیکاتور تمساح است که در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه درجه کاملی از واگرایی سه خط میانگین حرکتی اندیکاتور تمساح را نمایش می دهند که اشاره دارند به دوره های خواب و بیداری تمساح، یعنی مراحلی که بازار در روند به سر می برد یا بازار به حالت رنج در آمده است.

Gator Oscillator 

میله بالایی نمودار تفاوت اصلی بین حجم و ارزش خطوط آبی و قرمز است. میله پایینی نمودار نیز تفاوت اصلی بین حجم و ارزش خطوط قرمز و خطوط سبز است. علامت منفی زمانی دیده می شود که نمودار میله ای از بالا به پایین کشیده شود.

کاربرد Gator Oscillator

۱- نوسانگر تمساح (Gator Oscillator)، به عنوان یک نوسانگر متشکل از دو گونه آرایش نمودار ستونی در بالا و پایین خط صفر است.

۲- اختلاف کامل بین دندان و آرواره تمساح (خطوط قرمز و آبی) در محوطه مثبت و اختلاف کامل بین لب ها و دندان های تمساح (خطوط سبز و قرمز) در محوطه منفی را ترسیم می کند.

۳- اگر حجم میله ای از میله ی قبلی اش در این نمودار ستونی بیشتر شود، رنگ آن سبز می شود و اگر کمتر شود، رنگ آن قرمز می شود. میله های با طول بسیار زیاد در ارتباط با نیروهای روند قدرتمند هستند.

دوره فعالیت تمساح به چهار بخش مجزا تقسیم می گردد:

۱- تمساح بیدار می شود:  میله های در دو طرف خط صفر، دو رنگ متفاوت دارند.

۲- تمساح تغذیه می کند: میله ها در دو طرف خط صفر، سبز رنگ هستند.

۳- تمساح کاملا سیر می شود: یک میله تکی قرمز رنگ در مرحله تغذیه.

۴- تمساح می خوابد: میله ها در هر دو سمت خط صفر، قرمز رنگ هستند.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. جسارتا سوال برایم پیش آمد اینکه مگر در نمودار بابت روزهای تعطیل هم کندل یا چیز دیگری ثبت میشه؟ هرچه هست اثرات و کندلهای روزهای کاری و غیر تعطیل هست که ثبت شده.

    1. روزهای تعطیل که بازار تعطیله هیچ کندلی ثبت نمیشه. فقط ارزهای دیجیتال هستن که به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال فعاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا