ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC)، سه شنبه ۲۳ دی ۹۹

در این نوشته تحلیل روزانه قیمت ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC) را در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه می خوانید.

XRP نمی تواند بالاتر از مقاومت بالاسری در ۰.۳۸۴۹۹۸ دلار افزایش یابد. این امر نشان می دهد معامله گران موقعیت های خود را در رالی ها سبک می کنند. قیمت این آلتکوین امروز زیر قیمت سه روز گذشته در بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۰ دلار) شکسته شد.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

جفت XRP / USD اکنون می تواند تا سطح حمایت ۰.۱۶۹ دلار سقوط کند در حالی که خریداران احتمالا وارد عمل می شوند. بازگشت شدید این حمایت نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است بین ۰.۱۶۹ دلار تا ۰.۳۸۴۹۹۸ دلار برای چند روز دیگر در نوسان باقی بماند.

بر خلاف این فرض، اگر فروشنده ها قیمت را زیر ۰.۱۶۹ دلار حفظ کنند، روند نزولی می تواند با توقف بعدی ۰.۱۰ دلار ادامه یابد.

LTC / USD

بعد از گذشت چند روز و تلاش برای شکستن و حفظ بیش از ۱۸۰ دلار، لایت کوین (LTC) امروز تسلیم یک دوره تهاجمی برای سیو سود شد. این آلتکوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۲ دلار) سقوط کرد و در حال حاضر تلاش می کند تا بالاتر از سطح حمایتی ۱۲۰ دلار باقی بماند.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

اگر جفت ارز LTC / USD از سطح فعلی بازگردد، خریداران ممکن است تلاش کنند روند صعودی را از سر بگیرند اما هر افزایش ممکن است با فروش تهاجمی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روبرو شود. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، ممکن است این جفت ارز سعی کند به تدریج تا ۱۶۰ دلار حرکت کند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، فروشنده ها سعی می کنند قیمت را به زیر SMA 50 روزه (۱۰۸ دلار) برسانند. در صورت موفقیت، جفت ارز ممکن است به ۱۰۰ دلار سقوط کند و چنین حرکتی نشان دهنده تغییر روند است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا