ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

آلتکوین ها رشد می کنند، بیت کوین در نزدیکی مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلار

در تاریخ ۱۲ ژانویه، بیت کوین (BTC) با تلاش فراوان برای ورود مجدد به محدوده ۳۷،۰۰۰ دلار، اندکی افزایش یافت، اما در زمان نوشتن این مقاله، افزایش فروش باعث بازگشت قیمت به سمت ۳۲،۰۰۰ دلار شده است.

در حالی که ممکن است روند نزولی، سرمایه گذاران جدیدتری را که با نوسانات ناخوشایند بیت کوین آشنا نیستند، متزلزل کند، با این حال کاهش ۲۸ درصدی اخیر، حتی آن را در لیست ۵ پولبک بد بیت کوین در طول تاریخ قرار نمی دهد. در واقع، بازگشت ۲۰ درصدی امروز یکی از بزرگترین بازگشت های یک روزه بیت کوین است.

نمودار-بازار

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

با وجود جهش سریع ۲۰ درصدی بیت کوین، بسیاری از تحلیلگران محتاط شده و هشدار داده اند که ارز رمزپایه برتر هنوز به دلیل فاندینگ ریت بالا در بازارهای آتی و تقویت رشد شاخص دلار آمریکا (DXY) از بازار خارج نشده است.

به نظر می رسد سرمایه گذاران بلند مدت و سازمانی تحت تأثیر اصلاح قرار نگرفته اند و احتمالا معتقدند که این چیزی جز پولبک کوتاه مدت نیست.

تحلیلگران در گلدمن ساکس اظهار داشتند که تحولات اخیر نشانه این است که “بازار در حال رشد و بلوغ بیشتری است” و این بخش به دلیل این واقعیت که درگیری سازمانی تنها ۱٪ از بازار فعلی را تشکیل می دهد، پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

سهام به دنبال حمایت هستند

در حالی که بیت کوین و آلت کوین ها بازگشت مثبتی داشتند، اما به دلیل احتمال ادامه ناآرامی های سیاسی در ایالات متحده و نگرانی در مورد تأثیر اقتصادی محدودیت های جدید COVID-19، بازارهای سنتی همچنان تحت فشار قرار گرفتند.

نشانه های تقویت دلار باعث فشار بر بازارهای مالی جهانی در سراسر جهان می شود و حتی برخی از تحلیلگران هشدار داده اند که دلار قوی برای قیمت بیت کوین مضر است.

شاخص های اصلی در تمام روز تحت فشار بودند و S&P 500 و Dow به ترتیب ۰.۰۴ و ۰.۱۹ افزایش بسته شدند. در حالی که NASDAQ حدود ۰.۰۸ پایین بسته شد.

آلتکوین ها قدرت خود را نشان می دهند، بیت کوین به دنبال یافتن محدوده جدیدی برای معامله 

به نظر می رسد اکنون بیت کوین وارد محدوده جدیدی می شود که ۳۰،۰۰۰ دلار حمایت می شود و سطح ۳۵،۰۰۰ دلار ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند. همانطور که این اتفاق می افتد، آلتکوین های منتخب بالاتر رفته و معامله گران با تغییر وضعیت به آلتکوین ها از ثبات BTC استفاده می کنند.

بیتکوین

نمودار ۱ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

قیمت اتر (ETH) به بالای ۱،۰۰۰ دلار برگشت و در زمان نوشتن این مطلب، این آلتکوین به قیمت ۱،۰۵۰ دلار معامله می شود. استلار (XLM) نیز روز سه شنبه به خوبی بهبود یافته و ۲۲.۱۶٪ افزایش یافت.

بخش DeFi همچنین با افزایش بیش از ۳۱٪ توکن حکومتی (Maker (MKR به قدرت خود ادامه داد. (Synthetix (SNX و AAVE همچنین ۲۳٪ افزایش یافتنه و هر دو رالی خود به سمت بالاترین سطح سالانه را شروع کردند.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USD. منبع: Coin360

در حال حاضر ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده ۹۲۴.۵ میلیارد دلار و نرخ تسلط بیت کوین ۶۸.۴ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا